وزیر جهاد کشاورزی فردا به آذربایجان غربی سفر می‌کند

افتتاح ۱۳۱ پروژه بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۴۴۵ میلیارد ریال در استان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: وزیر جهاد کشاورزی به منظور بررسی مسایل و مشکلات بخش کشاورزی و افتتاح همزمان چند پروژه عمرانی، اقتصادی و تولیدی کشاورزی فردا به این استان سفر می‌کند.

رسول جلیلی رئیس سازمان کشاورزی آذرباجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، اظهار کرد: وزیر جهاد کشاورزی به منظور بررسی مسایل و مشکلات بخش کشاورزی و افتتاح همزمان چند پروژه عمرانی، اقتصادی و تولیدی کشاورزی آذربایجان غربی از فردا  دوشنبه ۱۵ دی ماه به مدت دو روز به این استان سفر می‌کند. 

او  گفت: در جریان سفر دو روزه کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی و هیئت همراه به آذربایجان غربی، همزمان ۱۳۱ پروژه بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۴۴۵ میلیارد ریال در سراسر استان به صورت ویدئو کنفرانس به بهره برداری می‌رسد و از ۱۸ رقم دستاورد تحقیقاتی بخش کشاورزی رونمایی می‌شود.

جلیلی افزود: این طرح‌ها ۱۲۳ طرح در بخش آب و خاک، ۴ طرح در زیربخش صنایع تبدیلی و غذایی ۳ طرح در زیربخش تولیدات گیاهی یک طرح شیلاتی،  و همچنین ۱۸ طرح تحقیقاتی،  را شامل می‌شود.

او اضافه کرد: با بهره برداری از طرح‌های یاد شده برای ۵۰۸ نفر در سراسر استان به صورت مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

رئیس سازمان کشاورزی آذرباجان غربی ادامه داد: بازدید از چند واحد تولیدی اعم از واحد سورت و بسته بندی و سردخانه نگهداری میوه، شرکت رویان پژوهش، شرکت در جلسه شورای راهبردی بخش کشاورزی در شهرستان ارومیه، شرکت معاونین در جلسه کارگروه زنجیره سیب استان، کارگروه زیر بنایی، کارگروه رونق تولید و تشکلها، شرکت در جلسه بررسی مسایل و مشکلات بخش کشاورزی با حضور استاندار و مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، حضور در نشست خبری با اصحاب رسانه برای ارائه گزارش سفر دو روزه از اهم برنامه‌های سفر وزیر جهاد کشاورزی و هیئت همراه به استان خواهد بود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.