حضور سفیر صلح و دوستیِ جمعیت هلال احمر در کرمان

دونده ماراتُن و سفیر صلح و دوستی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر به مناسبت نخستین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به کرمان سفر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، دونده ماراتُن اراکی و عضو داوطلب سازمان جوانان جمعیت هلال احمر به عنوان سفیر صلح و دوستی به مناسبت نخستین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به کرمان سفر کرد و مورد استقبال اعضای جوانان جمعیت هلال احمر کرمان قرار گرفت.

مجتبی یادگاری سفیر صلح هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و دونده ماراتُن کشور از سال ۱۳۹۱ تاکنون تمامی ۳۱ استان کشور را در ابعاد مختلف فرهنگی ورزشی به دنبال اهداف صلح طلبانه و بشر دوستانه پیموده است.

حضور سفیر صلح و دوستی جمعیت هلال احمر در کرمان

این عضو جوان با همراهی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان، معاون امور جوانان و نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان با خانواده شهدای مقاومت دیدار و گفت و گو کرد و لوح اهدایی از سوی رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر را به این خانواده معزز تقدیم کرد.

حضور سفیر صلح و دوستی جمعیت هلال احمر در کرمان

سفیر صلح و دوستی پس از دیدار با خانواده شهید پورجعفری، مسیر گلزار شهدای کرمان را به منظور قدردانی از زحمات انسان دوستانه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دوید.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار