رئیس شورای اسلامی شهر قم ؛

مسئولان برای آلودگی هوای قم اقدامات لازم را به کار گیرند

جلالی گفت:آلودگی حتی در برخی روز‌ها بدتر از تهران بوده است که مسئولان امر باید در این زمینه اقدامات لازم و کافی را داشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، عبدالله جلالی رئیس شورای اسلامی شهر قم امروز و در یکصد و هفتاد و چهارمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و به ویژه شهید سلیمانی و شهید فخری زاده، گفت: تردیدی نیست که نوزدهم دی ماه به عنوان منشأ انقلاب اسلامی مطرح است و در این روز بود که حرکت مردم ایران برای پیروزی انقلاب اسلامی از شهر مقدس قم آغاز شد و از این رو، این مناسبت باید همواره زنده نگاه داشته شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: هر سال مردم قم توفیق زیارت مقام معظم رهبری را در این مناسبت داشته اند، البته این دیدار امسال و با توجه به محدودیت‌های کرونا به شکل حضوری مُیسّر نیست، اما ان شاء الله این توفیق باشد که مردم قم بتوانند از راه‌های دیگر از رهنمود‌های معظم له بهره‌مند شوند.

جلالی همچنین با تسلیت درگذشت آیت الله مصباح یزدی عنوان کرد: باید شخصیت آیت الله مصباح یزدی را در پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب جست و جو کنیم، آن جا که معظم له از آن مرحوم به عنوان عالم ربانی، فقیه و حکیم مجاهد نام بُردند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم در پایان به موضوع ناسالم بودن هوای قم در روز‌های اخیر اشاره کرد و یادآور شد: متأسفانه این آلودگی حتی در برخی از روز‌ها بدتر از برخی دیگر از کلانشهر‌ها و از جمله تهران بوده که ضروری است تا مسئولان امر در این باره توجه و اقدامات لازم و کافی را به انجام برسانند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.