اجرای طرح قلع و قمع ساخت و ساز غیر مجاز در بوانات

به منظور حفاظت از اراضی ملی و مقابله با تصرفات در این عرصه‌ها، تمامی ساخت و ساز‌های غیرمجاز در اراضی ملی شهرستان بوانات قلع و قمع می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، خانعلی کریمی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بوانات گفت: با توجه به قطعیت احکام قضایی، طی عملیاتی گسترده همه مستحدثات غیرمجاز در عرصه‌های طبیعی سپیدان قلع و قمع می شود.

او، بیان کرد: افرادی که اقدام به ساخت و ساز بدون مجوز و غیر قانونی در عرصه‌های ملی می‌کنند آگاه باشند که نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی در یک برنامه زمان بندی همه این ساخت و ساز‌ها را در هر مرحله‌ای از ساخت که باشد تخریب می کنند.

کریمی، تصریح کرد: متخلفان علاوه بر پرداخت جریمه به ۶ ماه تا دو سال زندان نیز محکوم می شوند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بوانات، ادامه داد: نیرو‌های منابع طبیعی با اراده محکم همواره آماده صیانت از عرصه‌های ملی و منابع طبیعی هستند.

او، با  قدرد انی از تلاش مجموعه دادگستری و نیروی انتظامی در اجرای احکام صادره برای متخلفان، از مردم و کسانی که قصد ساخت و ساز در اراضی مجاور اراضی ملی را دارند، درخواست کرد قبل از هرگونه اقدام و سرمایه‌گذاری، استعلامات لازم را از اداره منابع طبیعی دریافت کنند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.