معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گیلان از اجرای طرح کارآمد در مدارس استان خبر داد و گفت: كارآمد طرحی عملیاتی برای توانمندسازی معلمان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، پریسا فاطمی،  معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گیلان گفت: طرح کارآمد (توانمندساز) به صورت آزمایشی امسال در ۸۰ مدرسه ابتدایی گیلان با مدیریت مدیران مدارس و مشارکت ۲۵۰ آموزگار در ۸۰ واحد آموزشی مقطع ابتدایی در استان آغاز شده است.

او افزود: در طرح کارآمد کلاس‌هایی که متناسب با دانش، نگرش و مهارت‌های مورد نیاز معلمان است، با درخواست خودشان برگزار می‌شود.

 معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گیلان گفت: در این طرح، مدیر مدرسه برگزاری این کلاس‌ها را برای رشد و توسعه حرفه‌ای همکاران فرهنگی مدیریت می‌کند.

فاطمی افزود: با اجرای این طرح از ابتدای سال تحصیلی امسال تاکنون، ۷ هزار و ۵۰۰ دانش آموز به طور غیر مستقیم از توانمند سازی معلمانشان بهره‌مند شده اند.

او با بیان اینکه این طرح در نشست شورای آموزش و پرورش استان مطرح شد و مورد استقبال استاندار گیلان قرار گرفته است، تصریح کرد: قرار است هر مدرسه ابتدایی استان که خواستار اجرای طرح کارآمد باشند، معاونت آموزش ابتدایی استان آموزش‌های لازم را به آنان ارائه کند.

 

انتهای پام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.