توزیع بیش از ۱۰۰ گوشی و تبلت میان دانش آموزان نیازمند گیلانی

فرهنگیان و مردم نیکوکار بیش از ۱۰۰ گوشی و تبلت به دانش آموزان نیازمند گیلان اهدا کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان اعلام کرد: فرهنگیان و مردم نیکوکار شهرستان‌های انزلی و شفت تاکنون بیش از ۱۰۰ گوشی هوشمند و تبلت میان دانش آموزان نیازمند توزیع کرده اند.

محمود یوسفی فر، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بندر انزلی از تهیه ۸ دستگاه تبلت با همیاری همکاران فرهنگی این شهرستان و از محل صندوق امداد اداره جهت توزیع بین دانش آموزان بی بضاعت خبر داد.

او افزود: در مجموع تاکنون بیش از ۱۰۰ تبلت و گوشی هوشمند توسط خیران نیک اندیش بندر انزلی تهیه و برای توزیع بین دانش آموزان محروم به اداره آموزش و پرورش این شهرستان تحویل شده است.

مدیر آموزش و پرورش بندر انزلی ادامه داد: همچنین هزینه تعمیر گوشی و تبلت تعدادی از دانش آموزان نیازمند این شهرستان نیز از سوی معلمان و همکاران خیر شهرستان تأمین و پرداخت شده است.

یوسفی فر تصریح کرد: صندوق امداد اداره آموزش و پرورش شهرستان بندرانزلی که از سال ۱۳۹۵ شروع به فعالیت کرده است، بیش از ۷۳۰ عضو دارد که به طور متوسط، ماهیانه حدود هزار تومان از حقوق اعضای آن کسر و صرف کمک به دانش آموزان نیازمند شهرستان می‌شود.

اهدای تلفن همراه به دانش آموزان در شفت

صغری شاد، مدیرآموزش و پرورش شهرستان شفت نیز گفت: ۱۰ دستگاه تلفن همراه به دانش آموزان واجد شرایط شفتی اهدا شده است.

او افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم آموزش مجازی دانش آموزان ۱۰ دستگاه تلفن همراه به ارزش ۳۰ میلیون تومان به دانش آموزان کم برخوردار این شهرستان اهدا شد.

شهرستان شفت در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید اور
۲۲:۵۳ ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
سلام اینجانب آور هستم پایه دوازدهم اکنون گوشی ندارم واز تحصیل جا مانده ام توان خرید گوشی را ندارم شغل پدرم آزاد است ایا کمکی است هوای مارا داشته با شید با تشکر