مکتب سلیمانی وارد کتاب‌های درسی شود

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: شخصیت سردار شهید سلیمانی باید به عنوان الگویی الهام بخش برای دانش آموزان وارد کتاب‌های درسی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حجت الاسلام فلاحی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در دیدار با خواهران فعال در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی یاد و خاطره شهدا و علمای اسلام به خصوص علامه مصباح یزدی و شهید سلیمانی را گرامی داشت و بیان کرد: شخصیت سردار شهید سلیمانی باید به عنوان الگویی جذاب و الهام بخش برای دانش آموزان وارد کتاب‌های درسی می‌شود.

او با تأکید بر اینکه سردار شهید سلیمانی نمونه برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بود، اظهار داشت: باید با تشکیل نشست‌های تخصصی، حساب شده و انگیزه بخش به منظور معرفی شخصیت سرادر شهید سلیمانی و انتقال این الگو به نوجوانان و جوانان اقدام کرد، چرا که سردار سلیمانی می‌تواند به عنوانی الگویی جذاب و الهام بخش معرفی شد.

حجت الاسلام فلاحی با اشاره به اینکه یاد او همیشه در سرزمین ما جاودان خواهد بود و در آموزش و پرورش از او به عنوان اسوه جهاد و شهادت، مقاومت و ایثار یاد خواهیم کرد، افزود: دانش آموزان باید با این اسوه‌های بزرگ تاریخ اسلام در دوره معاصر آشنا شوند و این آشنایی برای همه ما یک ضرورت است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نقطه اشتراک علامه مصباح و شهید سلیمانی ریشه در ذوب شدن در ولایت و بعد معرفتی این دو بزرگوار دارد، افزود: در بعد اندیشه علامه مصباح متفکر و فیلسوفی بزرگ بود و اندیشه او اندیشه آزادی بخش ملل مختلف از سیطره مستکبران عالم است و شهید سلیمانی در ابعاد نظامی سیاسی و دیپلماسی موفق بود و باعث از بین بردن سیطره داعش شد.

فلاحی عنوان کرد: در مجلس طرحی به عنوان جوانی جمعیت در حال بررسی است که موارد زیادی در مورد خانواده در آن لحاظ شده است از جمله بحث بیمه زنان خانه‌دار، افزایش بیمه، مرخصی مردان و مشوق‌های فرزندآوری موارد فراوان بسیاری در آن لحاظ شده است.

سخنگوی کمیسیون آموزش گفت: واکسن کرونا ایرانی قابل اطمینان است و تاکنون گزارشی از عوارض آن مشاهده نشده در حالی که در واکسن آمریکایی هم گزارش ابتلا به کرونا پس از تزریق واکسن، مرگ و هم عوارض دیگر دیده شده است.

فلاحی در مورد fatf گفت: طبق گفته خود غربی‌ها تصویب این طرح هیچ تاثیری در آزاد کردن پول‌های بلوکه شده ندارد و fatf فقط راهی برای فهمیدن تبادلات پولی و مالی و مسیر‌های این تبادلات است.

او با بیان اینکه لایحه بودجه غیر واقعی است و دولت هم دنبال اصلاح آن نیست ادامه داد: کلیات بودجه می‌توانست رد شود و بودجه سه دوازدهم تصویب گردد.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار