مدیرعامل شرکت گاز لرستان خبر داد؛

صدور بیش از یک‌هزار اخطار قطع گاز برای دستگاه‌های اجرایی لرستان

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: یک‌هزار و ۸۲ اخطار قطع گاز در راستای رعایت الگوی مصرف و استفاده بهینه از انرژی برای دستگاه‌های اجرایی استان صادر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، کرم گودرزی مدیر عامل شرکت گاز لرستان گفت: در راستای نظارت بر حسن اجرای بخشنامه صادره از طرف معاون اول رئیس جمهوری مبنی بر صرفه جویی مصرف گاز ادارات، سازمان‌ها، موسسات و شرکت‌های دولتی، نهاد‌های انقلاب اسلامی، نیرو‌های مسلح و استانداری ها، طرح بازرسی از ساختمان‌های اداری استان با هدف کاهش و مدیریت مصرف اجرایی شد.

گودرزی اظهار داشت: در این راستا تاکنون پنج هزار و ۲۲ بازدید از ساختمان‌های دولتی استان انجام و یک هزار و ۳۱۳ مورد قطع گاز به دلیل رعایت نشدن الگوی مصرف اجرا شده است.

او ادامه داد: با توجه به تداوم برودت هوا و روند رو به رشد مصرف گاز، بخشنامه صادره جهت صرفه‌جویی دستگاه‌های دولتی، با هماهنگی استانداری لرستان اجرا شده است و بازرسی از ادارات به صورت مستمر در دستورکار قرار دارد.

مدیر عامل شرکت گاز لرستان بیان کرد: با توجه به تداوم برودت هوا و ریزش برف و باران در فصل سرد، تامین پایدار و مطمئن گاز طبیعی و استفاده تمامی نقاط استان از این خدمت، نیازمند همراهی همه بخش‌های مختلف مصرفی به ویژه مشترکان خانگی است.

انتهای پیام/ر

برچسب ها: شرکت گاز ، مصرف گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.