در بسته حوادث امروز بخوانید؛

کشف ۳۰ خودروی احتکار شده در خمینی شهر / گازگرفتگی ۴ نفر بر اثر نشت گاز از آبگرمکن

مهم‌ترین حوادث امروز ۱۸ دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز ۱۸ دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف ۳۰ خودروی احتکار شده در خمینی شهر

سرهنگ "غلامرضا براتی فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر بیان داشت: با توجه به نوسانات قیمت خودرو در بازار داخل، طرح تشدید مبارزه و مقابله با احتکار خودرو به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان "خمینی شهر" قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی شهرستان خمینی شهر با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از دپو و احتکار خودرو در یک پارکینگ مطلع و بلافاصله وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر ادامه داد: پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی از این پارکینگ بازرسی بعمل آمد که ۳۰ دستگاه خودروی صفر احتکار شده کشف شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: ۱۳ دستگاه پراید، یک پژو، یک نیسان، ۲ جک، ۲ کویک، ۹ تیبا و ۲ ساینا که همگی صفر کیلومتر و فاقد پلاک بودند، کشف شد.

سرهنگ غلامرضا براتی ارزش خودرو‌های مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۵۳ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.
 

گازگرفتگی ۴ نفر بر اثر نشت گاز از آبگرمکن

عباس عابدی سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان، اظهار کرد: یک حادثه مسمومیت با گاز مونوکسید کربن به علت نشت آن از آبگرمکن دیواری حمام در گلدشت نجف‌آباد اتفاق افتاد.

او افزود: این حادثه در ساعت ۰۰:۲۲ بامداد امروز به مرکز اورژانس استان گزارش و یک کد اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد و مصدومان به بیمارستان منتظری نجف‌آباد منتقل شدند.
کشف ۳۰ خودروی احتکار شده در خمینی شهر / گازگرفتگی ۴ نفر بر اثر نشت گاز از آبگرمکن
 


سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: این حادثه باعث مسمومیت سه زن و یک نوزاد سه روزه شده و حادثه مورد فوتی نداشته است.
 

سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی با ۱۰۰ کیلو آهن آلات مسروقه در شاهین شهر

سرهنگ "علی صادقی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان، شناسایی سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او در ادامه افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۶ شاهین شهر، درنهایت اقدامات خاص پلیسی و تحقیقات میدانی خود را در جهت شناسایی سارق ویا سارقان احتمالی، به کاربسته و پس از شناسایی سارق و اخذ مجوز‌های قانونی، او را درمخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ صادقی افزود: در بازرسی از مخفیگاه سارق ۱۰۰ کیلوگرم آهن آلات ساختمانی، ۱۵ عدد جک سقفی مسروقه به ارزش تقریبی ۲۰۰ میلیون ریال نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شاهین شهر در پایان خاطر نشان کرد:سارق پس از دستگیری به مقر انتظامی دلالت شده که در بازجویی‌های مقدماتی به بزه انتسابی اعتراف کرده که در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.
 

کشف ۶۵ کیلو تریاک در "مبارکه

سرهنگ "رضا محمدی بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان و شهرستان مبارکه مطلع شدند قاچاقچیان در حال انتقال محموله‌ای هستند که وارد عمل شدند.

او افزود: در این خصوص ۳ خودروی سبک شناسایی وتوقیف شدند که در بازرسی از آن‌ها ۶۵ کیلو تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه ادامه داد: در این خصوص ۵ سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ محمدی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

 

کشف ۶۷ دستگاه ماینر قاچاق درشاهین شهر

سرهنگ "محمدرضا هاشمی فر بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان شاهین شهر با انجام اقداماتی اطلاعاتی مطلع شدند در یک کارخانه تعداد زیادی دستگاه ماینر نصب و در حال استخراج بیت کوئین هستند که بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: پس از اطمینان از صحت موضوع و انجام هماهنگی‌های لازم یک گروه از ماموران به کارخانه مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا ۶۷ دستگاه ماینر قاچاق را حین استخراج ارز دیجیتال کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به دستگیری یک نفر در ارتباط با این پرونده اظهار داشت: ارزش دستگاه‌های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۱۵ میلیارد ریال اعلام شده است.

سرهنگ محمدرضا هاشمی فر از تحویل متهم به مراجع قضائی خبر داد و خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با مخلان اقتصادی کشور، مجرمان، سارقان و افرادی که به هر نوع باعث سلب آسایش عمومی شهروندان شوند و امنیت جامعه را خدشه دار کنند برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار