مهم‌ترین حوادث امروز ۱۷ دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز ۱۷ دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف ۲۰ میلیارد ریال ماینر قاچاق در تیران و کرون

سرهنگ "محمدرضا هاشمی فر جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان تیران وکرون با انجام اقدامات اطلاعاتی وتخصصی از فعالیت غیر مجاز چند نفر در زمینه استخراج ارز دیجتال به وسیله دستگاه‌های ماینر در یک کارگاه اسقاط خودرو مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از تکمیل تحقیقات و کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و مشاهده کردند متخلفان اموال کارگاه را جمع آوری کرده و به وسیله یک دستگاه خودروی وانت نیسان قصد متواری شدن دارند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: با اقدام ضربتی ماموران، خودروی مذکور متوقف و در بازرسی از آن ۷۲ دستگاه ماینر خارجی قاچاق به همراه دستگاه کیس "DVR" کشف شد.

سرهنگ هاشمی فر با اشاره به دستگیری ۴ فرد متخلف گفت: برابر ارزیابی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان مربوطه ارزش اموال مکشوفه در عملیات مذکور بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند اظهار داشت: کسانی که قصد استفاده از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال دارند می‌بایست از اداره صنعت، معدن و تجارت و اداره برق مجوز‌های قانونی را دریافت کنند، در غیر این صورت هرگونه فعالیت در این زمینه غیر قانونی بوده و دستگاه‌های مورد استفاده آن‌ها نیز مشمول قاچاق شده و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود.
 

اطفای حریق یک مرکز تعمیر تلفن‌های همراه در اصفهان

فرهاد کاوه آهنگران سخنگوی آتش نشانی و خدمات ایمنی آتش نشانی اصفهان، اظهار کرد: حدود ساعت یک بامداد امروز حادثه‌ای مبنی بر رؤیت دود و شعله آتش از طبقه دوم یک باب مغازه تعمیر موبایل واقع در خیابان ۲۲ بهمن به آتش نشانی اصفهان گزارش شد.
کشف ۲۰ میلیارد ریال ماینر قاچاق در تیران و کرون/ اطفای حریق یک مرکز تعمیر تلفن‌های همراه در اصفهان


او افزود: بلافاصله آتش نشانان از دو ایستگاه شماره ۵ (پل بزرگمهر) و ایستگاه شماره ۴ (خیابان جی) به محل حریق اعزام شدند.

سخنگوی آتش نشانی و خدمات ایمنی آتش نشانی اصفهان گفت: حریق در یک مرکز تعمیر تلفن‌های همراه رخ داده بود که توسط آتش نشانان اطفا شده و از گسترش آتش به فروشگاه‌های دیگر جلوگیری کردند، علت حادثه در دست بررسی است.
 

کشف ۴۸ کیلو تریاک در فلاورجان

سرهنگ "ایرج کاکاونداظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۶ ایمانشهر حین گشت زنی هدفمند خود در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و به راننده دستور ایست می‌دهند.

او افزود: راننده خودرو بدون توجه به دستور ایست ماموران اقدام به فرار می‌کند که در عملیاتی ضربتی خودرو را متوقف که در بازرسی از صندوق عقب خودرو مقدار ۴۸ کیلو تریاک در قالب ۲۴ بسته تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی فلاورجان در پایان خاطرنشان کرد: مواد کشف شده به همراه خودرو توقیفی و متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
 

کشف ۲۰ میلیارد ریال اموال مسروقه در کاشان

سرهنگ" حسین بساطی بیان داشت: در راستای مبارزه با سارقان و مالخر‌ها طرح عملیاتی نصر با استفاده از تمام ظرفیت و امکانات و تجهیزات پلیسی و با مشارکت ماموران کلانتری‌های شهرستان کاشان به مدت ۷۲ ساعت اجرا شد.

او افزود: در این طرح تعداد ۱۰ سارق که در زمینه سرقت منزل، خودرو، محتویات داخل خودرو، اماکن خصوصی، احشام و سیم برق فعالیت مجرمانه داشتند شناسایی و دستگیر و از این افراد ۳ دستگاه خودرو و ۴ دستگاه موتورسیکلت مسروقه نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری ۱۰ مالخر خبر داد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه این افراد تعداد بسیار زیادی اموال مسروقه شامل سیم برق، ظروف مسی، وسایل منزل، شیرآلات، سیم برق توکار، وسایل ساختمان سازی، ابزار الات باطری خودرو کشف شدند.

سرهنگ بساطی، ارزش اموال مسروقه مکشوفه در این عملیات را برابر اعلام کارشناسان مربوطه بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: با اعترافات به دست آمده ۳۲ فقره سرقت کشف و متهمان دستگیر شده به همراه پروند برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.