بثینه شعبان: شهید سلیمانی مبارز راه آزادی بود

نماینده ویژه ریاست جمهوری سوریه اعلام کرد میراث شهید سلیمانی برای محور مقاومت حتی پس از او نیز تداوم خواهد داشت.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه المیادین، بثینه شعبان، نماینده ویژه ریاست جمهوری سوریه از سردار قاسم سلیمانی به عنوان فرمانده و مبارز راه آزادی یاد کرد که در برابر تهاجمات آمریکا ایستاد.

بثینه شعبان در سخنرانی به مناسبت اولین سالگرد شهادت فرمانده سپاه قدس ایران اعلام کرد شهید سلیمانی یک مبارز راه آزادی بود که در جستجوی عدالت برای بشریت بود. فروتنی شهید سلیمانی مانع اندیشه استراتژیک او در برابر دشمنان منطقه نشد.

نماینده بشار اسد تاکید کرد: اقدام تروریستی علیه شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس با هدف ضربه زدن به مقاومتی بود که سردار سلیمانی علیه اشغالگری به راه انداخت. پذیرفتن میراث شهید سلیمانی و پیمودن راه مقاومت باعث می‌شود رویکرد شهید سلیمانی حتی پس از او نیز پایدار باشد.

این مقام سوری تاکید کرد: شهادت سلیمانی و المهندس چراغی برای نسلهاست و این همان چیزی است که دشمنان از آن می‌ترسند و دوستان به آن چشم امید دارند. شهید سلیمانی با دفاع از ایران، سوریه، لبنان، عراق و یمن مفهوم راستینی از مقاومت در برابر استعمار را شکل داد. شهیدان سلیمانی و المهندس اقداماتی صورت دادند که عمیقا روش‌های تهاجمی آمریکا را هدف قرار می‌داد.

بنا به گفته شعبان، آنچه شهید سلیمانی و المهندس به آن دست یافتند، تفکر استراتژیکی بود که راهبرد دشمن را تضعیف می‌کرد. شهیدان سلیمانی و المهندس با اقدامات خود در جبهه مقاومت صهیونیست‌ها را به خود مشغول کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار