خطیب جمعه فهرج:

باید در مقابل توطئه های دشمن بیدار بود

حجت الاسلام آقا ملایی گفت: ترور اشخاص نشان از دسیسه‌ها و بیداری دشمن است و باید در مقابل طرح‌های خبیثانه دشمن بیدار و هوشیار باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام رضا آقا ملایی، خطیب جمعه فهرج بر آمادگی و بیداری در مقابل توطئه‌های دشمن تاکید کرد و گفت: تقارن چهلمین روز شهادت دکتر فخری زاده با سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی نشان از دسیسه‌ها و بیداری دشمن است و باید در مقابل طرح‌های خبیثانه دشمن  بیدار و هوشیار باشیم.

او افزود: سیلی که آمریکایی‌ها در عین الاسد خوردند سیلی بسیار کوچکی بود، اما تشییع میلیونی و گسترده سردار سلیمانی در شهر‌های نجف، کربلا، کاظمین،  تهران، مشهد، قم و کرمان  بی نظیر بود که کمر استکبار جهانی را شکست و باید در نشر و حفظ سرمایه مکتب سلیمانی تلاش کنیم .

خطیب جمعه فهرج در ادامه با اشاره به اینکه بعضی‌ها به دنبال این هستند که اف‌ای تی اف را تصویب کنند اظهار کرد: تصویب اف‌ای تی اف ساز کار گروگان گیری اقتصاد ایران است با پذیرش نظارت اف‌ای تی اف دشمنان ایران به راحتی و بدون واسطه و به سرعت به تراکنش‌های مالی ایران و رصد لحظه رویداد‌های پولی و بانکی دسترسی پیدا می‌کنند با پذیرش اف‌ای تی اف دشمن راه‌های دور زدن تحریم‌ها را شناسایی کرده و برسر راه آن موانع زیادی ایجاد خواهد کرد.

او ادامه داد: همچنین اف ای تی اف باعث قطع ارتباط ایران با گروه‌های مقاومت و نهضت‌های مردمی و انقلابی منطقه و جهان خواهد شد.

امام جمعه فهرج تصریع کرد : دشمن می خواهد ارتباط ایران با عمق راهبردی خود را قطع نماید و مقدمات نابودی گروه‌های مقاومت و تضعیف کانون اصلی مقاومت را فراهم سازد و پیوستن به این گروه درواقع گشایش راه نفوذ نرم در نظام مدیریتی و سیاسی ایران است.

حجت الاسلام آقا ملایی با اشاره به بصیرت و بیداری ملت بیان داشت: ملت ایران بیدار و بصیر است و اجازه نخواهد داد اشتباه برجام تکرار شود هر کجا سازش کردیم، ضرر کردیم و هرکجا انقلابی عمل کردیم، پیروز شدیم.

او در ادامه به ارتحال آیت الله مصباح یزدی اشاره کرد و گفت: آیت الله مصباح یزدی هر کجا که انحرافی می دید که اسلام در خطر است با بصیرت افزایی فتنه را در نطفه خفه می کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار