امام جمعه فهرج:

برجام یک آینه عبرت است

امام جمعه فهرج، برجام را یک آینه عبرت دانست و گفت: تاکنون برجام به جز خسارت چیزی برای مردم نداشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام آقاملایی امام جمعه شهرستان فهرج در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، نهم دی ماه را روز بصیرت و میثاق امت با ولایت دانست و گفت: این رخداد بزرگ، روزی است که مردم به صحنه آمدند و حمایت و پشتیبانی خود را از ولایت و رهبری اعلام کردند.

او افزود: نهم دی ماه، روزی است که بعضی از خواص سکوت کردند و اسلام را تنها گذاشتند، اما مردم به حمایت رهبر معظم انقلاب ایستادند و حماسه نهم دی ماه را خلق کردند و بدین ترتیب چشم فتنه را کور کردند.

حجت الاسلام آقاملایی با اعلام اینکه نهم دی ماه سال ۸۸ هرگز در تاریخ فراموش نخواهد شد، تصریح کرد: مردم قدر انقلاب و ولایت را می‌دانند و تاکنون نیز ثابت کرده اند، همواره پشتیبان ولایت و انقلاب هستند.

او بیان داشت: کسی که تاکنون این انقلاب را حفظ کرده است، مسئولین نبوده اند بلکه مردم بوده اند که پشت سر ولایت فقیه ایستاده اند و مادامی که پشت سر ولایت فقیه بایستیم به مملکت ما هیچ آسیبی نمی‌رسد.

امام جمعه فهرج بر بصیرت افزایی تاکید کرد و گفت: باید از تاریخ و گذشته درس بگیریم و درس از تاریخ، خود سبب بصیرت می‌شود.

حجت الاسلام آقاملایی به مشکلات برجام برای کشور اشاره کرد و افزود: این چند سال که با برجام به امید رفع تحریم‌ها بودیم کدام مشکل مردم حل شد، حال آنکه برجام به جز خسارت چیزی برای مردم نداشت و در حقیقت برجام یک آینه عبرت است.

او تصریح کرد: هرجا انقلابی عمل کرده ایم پیروز شده ایم و هرجا سازش کرده ایم خسارت دیده ایم که پراید ۱۵۰ میلیون تومانی نتیجه برجام است.

حجت الاسلام آقاملایی با اشاره به نفوذ سایبری در وزارت خانه‌های آمریکا گفت: این بزرگ‌ترین شکست آمریکا بعد از جنگ نرم است و در حقیقت آمریکا یک توپ توخالی است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار