هراتیان: هیچ فرد فوتبالی نقشی در فرآیند تست دوپینگ ندارد

زهره هراتیان، رئیس ایفمارک فدراسیون فوتبال در خصوص حضورش در این فدراسیون توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، زهره هراتیان، رئیس ایفمارک فدراسیون فوتبال در مورد حضورش در فدراسیون فوتبال گفت: من برای پیگیری امور اداری در فدراسیون فوتبال حضور داشتم.

او در مورد شایعاتی در خصوص مثبت بودن تست دوپینگ میلیچ بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: از همه خواهش می کنم تلاش کنند تا هواداران فوتبال از فضای مجازی به فضای حقیقی بیایند؛ البته این وظیفه سنگینی است. از سال ۱۳۹۴ تست دوپینگ را فدراسیون پزشکی ورزشی می گیرد که مجموعه‌ای جدا است. این فدراسیون به صورت جداگانه تست دوپینگ می گیرد و در صورت مثبت یا منفی بودن تست، رو نوشتی به فدراسیون فوتبال ارسال می کند. پس من یا فدراسیون فوتبال هیچ نقشی در فرآیند انجام تست دوپینگ نداریم. حتی برای اعلام پاسخ تست، باید مجوز فدراسیون پزشکی ورزشی صادر شود. در فوتبال هیچ فردی نقشی در فرآیند تست دوپینگ ندارد.

او در خصوص بازی پرسپولیس و ذوب آهن، افزود: من وظیفه ام این است که شیوه نامه های بهداشتی را مقایسه کنم و هر موضوعی را که خلاف آن ها بود، اعلام کنم. این که بعد از آن چه اتفاقاتی خواهند افتاد، در حوزه کاری من نیست.

او در ادامه گفت: ما جزئیات را اعلام کرده‌ایم و انتشار آن به عهده کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال است.

هراتیان در مورد این که حدادی فر، بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن به جای یک تست باید ۲ تست انجام می داد و این امر تخلف محسوب می‌شود، تصریح کرد: در این باره کمیته انضباطی تصمیم گیری می کند؛ من هیچ اطلاعی ندارم. بر اساس بند ۶ آئین نامه، هر تخلفی صورت گیرد باید مستندات آن به کمیته انضباطی ارسال شوند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار