حق با سازمان لیگ است یا باشگاه ذوب آهن؟ / اشتباهی که به ضرر سبز‌ها تمام شد

تیم فوتبال ذوب آهن در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر مقابل شهرخودرو شکست خورد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال ذوب آهن مقابل شهرخودرو با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد.

در ابتدا گفته می‌شد این بازی لغو خواهد شد، اما سازمان لیگ دستور به برگزاری بازی داد و این دیدار طبق برنامه برگزار شد. ۱۷ بازیکن تیم ذوب آهن به کرونا مبتلا هستند و یکی - ۲ عضو کادرفنی این تیم نیز به این بیماری مبتلا هستند، اما نکته قابل توجه این است که  باشگاه ذوب‌آهن برای ۳۶ بازیکن کارت بازی گرفته است که با کم کردن ۱۷ بازیکن کرونایی و ۳ بازیکن تیم ملی جوانان، ۱۶  بازیکن برای دیدار مقابل شهرخودرو در اختیار داشتند.


بیشتر بخوانید


با توجه به اینکه در قانون پیش بینی شده است که اگر ۱۱ بازیکن به صورت ثابت و ۵ بازیکن به صورت تعویض حضور داشته باشند، باید بازی برگزار شود به همین دلیل مشکلی از سوی سازمان لیگ فوتبال ایران برای برگزاری این مسابقه نبوده است.

البته اشتباهی که سبز‌ها مرتکب شدند، این بود که ابتدا تصور می‌کردند با توجه به تعداد بالای بازیکنان کرونایی این دیدار لغو خواهد شد و به همین دلیل تمرینات و اردوی این تیم لغو شد، اما طبق قانون بازی برگزار شد و ذوب شکست خورد.

حالا بازی هفته آینده این تیم مقابل پرسپولیس به نظر پزشکان و تست ایفمارک باز می گردد و باید دید تا فردا (پنج شنبه) تصمیم گیری مسئولان چه خواهد بود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار