سمیعی: زمان زیادی را از دست دادیم/ با تحقق درخواست النصر حیثیت فیفا و AFC خدشه دار می‌شود

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره شرایط این تیم پیش از فینال لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جعفر سمیعی، مدیرعامل پرسپولیس اظهار کرد: امروز چهلمین روز حضور من در باشگاه پرسپولیس و اولین حضورم در جمع رسانه‌ها است. خیلی اهل دیده شدن نیستم و اگر می‌آمدم باید از شرایطی که در گذشته بود، انتقاد می‌کردم. مردم به اندازه کافی انتقاد می‌شنوند و صلاح نبود که من بیشتر به این موضوع دامن بزنم.

او افزود: وقتی باشگاه را تحویل گرفتیم باید چند کار انجام می‌دادیم. ابتدا برقراری تعامل و هماهنگی با کادر فنی و حل مشکلات مالی بود. باید از تیم مدیریتی قبلی تشکر کنم که بدهی برانکو را داد. مشکلات زیاد دیگری هم داشتیم که با کمک دوستان حل شد.

سمیعی ادامه داد: در این مدت هر روز با کادر فنی در ارتباط بودم تا مشکلات به طور مستقیم از طریق سرمربی به مدیریت منتقل شود. زمان زیادی را از دست دادیم. در طول روز جلسات پرتعدادی را با گروه‌ها و شرکت‌های مختلف داشتم تا بتوانم این مشکلات را حل کنم. خدا را شکر مطالبات فصل گذشته را پرداخت کردیم و در چند روز آینده نیز بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت خواهد شد تا بازیکنان با انرژی و انگیزه مضاعف به فینال بروند.

مدیرعامل پرسپولیس گفت: گل محمدی یک فصل دیگر قرارداد داشت و تصمیم گرفتیم قراردادش را تمدید کنیم. قرارداد چند بازیکن را هم تمدید کردیم و بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا هم با تعداد دیگری از بازیکنان تمدید قرارداد می‌کنیم.

جعفر سمیعی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در این باره گفت: شب گذشته یک ایمیل به دست ما رسید. دادگاه عالی ورزش دیروز شکایت ما را اعلام وصول کرد و این نهاد از AFC خواسته است که تا روز ۲۴ آذرماه مدارک خود را به این دادگاه ارائه دهد.

سمیعی درباره حضور حناچی، شهردار تهران در تمرین روز گذشته سرخ‌ها که با انتقاد زیادی همراه بود، گفت: دیدار او با بازیکنان با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی صورت گرفت و ١٠ دقیقه طول کشید. فاصله با بازیکنان رعایت شد و حناچی هم خیلی کوتاه صحبت کرد.  

او افزود: با حمایت فدراسیون فوتبال، کمپ تیم ملی برای مرحله نهایی جام آسیا در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار گرفت.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره شکایت باشگاه النصر از پرسپولیس به دادگاه عالی ورزش گفت: النصر به دنبال برهم زدن تمرکز تیم است و شانسی برای پیروزی در این پرونده ندارد. اگر اتفاق دیگری رخ دهد،  حیثیت AFC و FIFA خدشه‌دار خواهد شد.

سمیعی در پایان در خصوص رویارویی پرسپولیس با ذوب آهن در هفته ششم لیگ برتر گفت: پس از گرفتن  تست کرونا از بازیکنان و در صورت اعلام ابتلای تعداد کمی به ویروس کرونا مقابل ذوب آهن بازی می کنیم. پس از دیدار با تیم ذوب آهن، تیم قرنطینه می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۱۹ آذر ۱۳۹۹
خدا رو شکر انقدر در مافیا و لابی پیشرفت کردیم که آل سعود هم حریف مون نمیشه
#آل مسعود
آخرین اخبار