مربی تیم فوتبال شهرخودرو مشهد:

‌می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم/ شرایط و قوانین برای تمام تیم‌ها یکسان است

نوازی، مربی تیم فوتبال شهرخودرو مشهد بعد از پیروزی مقابل تیم فوتبال ذوب‌آهن توضیحاتی را در مورد این دیدار بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد نوازی، مربی تیم فوتبال شهرخودرو مشهد در کنفرانس خبری بعد از دیدار مقابل ذوب‌آهن اصفهان در مورد این بازی گفت:شرایط ایده عالی را در این بازی داشتیم و تمام وظایفی که به بازیکنانمان محول کرده بودیم که به بهترین شکل عملی کردند و با ارائه یک فوتبال مقتدرانه موفق شدیم ۳ امتیاز این بازی را به خود اختصاص دهیم. بازیکنانمان با آرامش در این بازی حضور پیدا کردند و با نفوذ به نقطه ضعف تیم ذوب‌آهن حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری را به ثمر برسانیم.

برای تمام مردم ایران در این شرایط کرونایی آرزوی سلامتی دارم

او در مورد شرایط تیم ذوب‌آهن و حضور نداشتن تعداد زیادی از بازیکنانشان در این دیدار به علت ابتلا به ویروس کرونا گفت: برای تمام مردم ایران در این شرایط کرونایی آرزوی سلامتی دارم، به خصوص بازیکنان تیم ذوب‌آهن که درگیر این موضوع شده اند. تیم ما نیز در هفته اول مسابقات با ۷ بازیکن کرونایی رو به رو شد و به خاطر این که از نظر شرایط بدنی هنوز به آمادگی نرسیده بودند، حتی در هفته دوم نیز نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم. تا همین الان نیز ما هنوز نتوانسته‌ایم از تمام بازیکنانمان در مسابقات استفاده کنیم. ما هم مشکلی که تیم ذوب‌آهن داشته را تجربه کردیم و با توجه به قوانین بازی‌ها را ادامه دادیم.

شرایط و قوانین برای تمام تیم‌ها یکسان است

نوازی در پاسخ به این سوال که آیا قوانین وضع شده در مورد لغو بازی‌های تیم‌هایی که بازیکنانشان به کرونا مبتلا شده اند، درست است یا نیاز به تغییر دارد گفت: این موضوع به ما ربطی ندارد و مسئولان مسابقات باید در مورد آن تصمیم گیری کنند. حضور ما در شهر اصفهان و بازی با ذوب‌آهن طبق برنامه‌ای بود که از قبل تعیین شده بود و به غیر از این موضوعات دیگر به تیم ما ربطی ندارد. شرایط و قوانین برای تمام تیم‌ها یکسان است و ما نیز این موضوع را پذیرفته‌ایم. ما توانستیم از این چالش عبور کنیم و پزشکان تیم، بازیکنان را برای بازی‌ها آماده کرده اند. امیدوارم تیم ذوب آهن مشکلی که با آن رو به رو شده است را رفع کند و در ادامه مسابقات تمام بازیکنانش را در اختیار داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار