رضایی: تکرار هر هفته‌ای اشتباهات داوری واقعا خنده دار است

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در مورد شرایط این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رحمان رضایی، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در مورد دلیل ابتلای بازیکنان این تیم به کرونا گفت: ما هفته قبل برای بازی با صنعت نفت به آبادان رفته بودیم و متاسفانه قبل و بعد از بازی یک سری از فوتبال دوستان آبادانی به هتل محل اقامت ما آمدند و معاشرتی با بازیکنان ما داشتند. متاسفانه این افراد ماسک نداشتند و من فکر می‌کنم مسئول هتل نباید به این افراد اجازه حضور می‌داد. مطمئنم خیلی از بچه‌ها آنجا به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

چند بازیکن اصلی خود را در اختیار نداریم

او ادامه داد: بعد از بازی که به اصفهان برگشتیم، تست کرونا دادیم و متاسفانه جواب تست ۴ بازیکن و حتی یک نفر از کادر فنی مثبت اعلام شد. شرایط تمرین در حال حاضر به گونه‌ای است که ما چند بازیکن اصلی خود را در اختیار نداریم و از کادر فنی نیز ۲ نفر نیستند.

هیچ تیمی مانند ذوب‌آهن در ابتدای لیگ با چنین مشکلاتی رو به رو نشده است

او در مورد شرایط سختی که تا به این جای لیگ تجربه کرده است، گفت: هیچ تیمی مانند ذوب‌آهن در ابتدای لیگ با چنین مشکلاتی رو به رو نشده و این موضوع برای من نیز مورد توجه بوده است. به خصوص اتفاقاتی که در قضاوت بازی‌ها تا این جا افتاده است و من فکر می‌کنم این موضوع طبیعی نباشد. مسئولان برگزاری بازی‌ها واقف به این قضیه هستند و تنها کاری که می‌توانند بکنند این است که حداقل شرایط را برای تمام تیم‌ها به تعادل برسانند. اگر این اتفاق برای چند تیم دیگر رخ می‌داد، می‌توانستیم بگوییم ما تنها نیستیم. اتفاقات رخ داده در چند هفته اخیر واقعا برایم عجیب بوده است.

تکرار هر هفته‌ای اشتباهات داوری واقعا خنده دار است

رضایی ادامه داد: ما گفتنی‌ها را گفته‌ایم و امیدواریم فکری به حال این موضوع شود، چرا که نمی‌توان این گونه ادامه داد. واقعا خنده دار است برای این که من در عمر ورزشی ام چنین اتفاقاتی را تجربه نکرده ام و حتی ندیده ام برای مربی دیگری چنین اتفاقاتی رخ دهد. تکرار هر هفته این اتفاقات واقعا خنده دار است که این قدر واضح چنین اشتباهاتی رخ دهد و بعد از آن بیایند عذرخواهی کنند. در شرایطی که دیگر کار از کار گذشته است و امتیازی دیگر به ما بر نخواهد گشت.

عذرخواهی داور چه چیزی را به ما برخواهد گرداند

سرمربی تیم ذوب‌آهن گفت: ما الان باید با ۹ امتیاز صدر جدول قرار داشتیم و تا الان ۶ امتیاز از ما کسر شده است. عذرخواهی داور چه چیزی را به ما برخواهد گرداند. در بازی مقابل صنعت نفت، بازیکن حریف دقیقه ۶۵ باید کارت قرمز می‌گرفت و از زمین خارج می‌شد. ۳ بار جلوی داور دست در چشم بازیکن ما کرد که یک بار خطا گرفتند. وقتی من از داور چهارم در مورد این موضوع ‌پرسیدم،‌گفتند: ما هم نمی‌دانیم چه اتفاقی رخ داده است. یعنی اختلاف سطح درک داور وسط و داور چهارم، انقدر باید زیاد باشد که داور وسط سوت بزند، اما داور چهارم اصلا نداند چه اتفاقی رخ داده است.

او در پاسخ به این سوال که این دوران سخت‌تر بوده یا دوران حضورش در لیگ ایتالیا و کالچوپولی که از نزدیک شاهد آن بوده است، گفت: حداقل آن‌ها چنین کاری هم انجام می‌دهند، حرفه‌ای انجام می‌دهند. من ۱۵ سال پیش در فوتبال حرفه‌ای این اتفاقات را لمس کرده ام، اما این اتفاق در ایران به شکل بسیار تابلو و پیش پا افتاده‌ای صورت می‌گیرد. کمی حرفه‌ای باشید تا من به عنوان مربی متوجه کاری که کرده اید نشوم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار