مهلت ثبت نام تسهیلات کرونایی فعالان حوزه گردشگری و صنایع دستی تمدید شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی زنجان گفت: مهلت ثبت‌نام فعالان حوزه گردشگری و صنایع دستی برای دریافت تسهیلات مرتبط با کرونا تمدید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، ارجمند مدیرکل میراث ‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی زنجان گفت: مهلت پرداخت تسهیلات به فعالین حوزه‌های گردشگری، صنایع دستی و کسب و کار‌های مرتبط با این بخش‌ها که با شیوع ویروس کرونا متضرر شده اند، تا پایان دی ماه  امسال در سامانه کارا تمدید شده است. 

او افزود: بهره برداران و فعالان تأسیسات گردشگری و هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی نیز می‌توانند جهت ثبت نام برای دریافت تسهیلات در سامانه کارا به آدرس اینترنتی https://kara.mcls.gov.ir مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی  صنایع دستی و گردشگری زنجان گفت: در ۹ماه گذشته، ۱۴۰ میلیارد و ۱۰ میلیون ریال تسهیلات کرونایی به صنعتگران و هنرمندان صنایع‌دستی و مبلغ ۱۰ میلیارد ۳۴۴ میلیون ریال به تأسیسات گردشگری استان زنجان پرداخت شده و تعدادی هم در دست اقدام است.

او با درخواست از بانک‌ها برای تسهیل در اعطای وام گفت: انتظار داریم بانک هم بر مبنای مصوبه ستاد ملی کرونا عمل کرده و تسهیلات هرچه زودتر پرداخت شود.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.