بهتاش فریبا: جایگاه تیم‌ها در جدول ارتباطی با شرایط دربی ندارد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال توضیحاتی را درخصوص دربی تهران و شرایط آبی پوشان بیان کرد.

بهتاش فریبا، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص دربی تهران عنوان کرد: شهرآورد یک دیدار خاص است و ارتباطی به جایگاه تیم‌ها در جدول و آمار و ارقام ندارد. با توجه به این که پرسپولیس ۲ دیدار معوقه دارد و در صورت پیروزی در آن‌ها اختلاف ۲ تیم به یک امتیاز می‌رسد؛ لذا می‌توان گفت این بازی یک دیدار ۶ امتیازی است و استقلال برای تثبیت جایگاه خود در صدر جدول به پیروزی در این دیدار احتیاج دارد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال ادامه داد: این دیدار بسیار سخت و پر استرس و تمرکز مهم‌ترین فاکتور برای پیروزی خواهد بود. در ۲۰ دقیقه اول بازی به صورت فیزیکی در مرکز میدان دنبال خواهد شد و بعد از ۲۰ دقیقه مربیان می‌توانند تاکتیک خود را در زمین پیاده کنند. از نظر روحی و روانی بازیکنان استقلال شرایط خوبی دارند و برای اولین بار در این فصل فکری تمام بازیکنان خود را در اختیار دارد.

فریبا در خصوص تقابل خط حمله استقلال با خط دفاعی پرسپولیس اظهار کرد: بعد از دیدار برابر گل‌گهر، مهاجمان استقلال به فرم خوب خود برگشته‌اند و دیاباته نیز به تیم بازگشته که به تنهایی نیمی از خط حمله استقلال است؛ او مهاجمی است که می‌تواند برای خودش موقعیت درست کند و از موقعیت‌ها استفاده کند.

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص تقابل حامد لک و رشید مظاهری گفت: هر ۲ دروازه بان جزء بهترین بازیکنان تیم خود در این فصل بوده اند. رشید مظاهری هم در تک به تک‌ها و هم خروجی‌ها خوب بوده است و در کل می‌توان گفت هر ۲ از بهترین دروازه بان‌های ایران هستند. اگر شرایط به شکلی پیش برود که فوتبال شناوری را شاهد باشیم، نقش ۲ دروازه بان می‌تواند بسیار موثر باشد. در کنار این، نقش وریا غفوری به عنوان کاپیتان تیم بسیار موثر است؛ بازیکنان از او حرف شنوی دارند و این یک نقطه قوت برای استقلال است.

بهتاش فریبا در پایان گفت: هر ۲ سرمربی به فوتبال هجومی علاقه دارند و انتظار این است که بعد از ۲۰ دقیقه اول، بازی شکل خوبی به خود بگیرد و  امیدوارم رقابتی خوب، تاکتیکی و بدون درگیری را شاهد باشیم تا هوادارانی که در خانه بازی را تماشا می‌کنند از بازی لذت ببرند.


بیشتر بخوانید

سید صالحی: بازی‌های دربی ربطی به شرایط جدول ندارند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار