معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد اعلام کرد؛

آغاز طرح تخفیف پایان سال شهرداری مشهد

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد گفت: طرح تخفیف پایان سال بهای خدمات و عوارض شهرداری مشهد به منظور حمایت از فضای کسب و کار و صنعت ساختمان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رضا خواجه نائینی معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد با اشاره به مصوبه شورای اسلامی شهر درخصوص مجوز افزایش سطح تخفیف برای پرداخت‌های نقدی مودیان شهرداری، گفت: از بازه زمانی ۲۲ دی تا ۲۲ بهمن ماه تمامی پرداخت‌های نقدی بهای خدمات و شهرداری مشهد مشمول ۲۴ درصد تخفیف خواهد شد.

او افزود: این تخفیفات شامل بدهی‌های جاری و معوق مربوط به عوارض صدور پروانه و پایانکار ساختمانی و همچنین عوارض توسعه خطوط قطار شهری است.

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد با بیان برخی دیگر از جزئیات این طرح، ادامه داد: همچنین به دلیل پیشگیری از شیوع مجدد ویروس کرونا و کاهش مراجعات حضوری مودیان، غیر از تخفیفات فوق، شهرداری برای پرداخت عوارض خودرو‌های فعال در مشهد، بهای خدمات پسماند و آتش نشانی مندرج در قبوض نوسازی و عمران شهری و در نهایت عوارض کسب و پیشه به مودیانی که فیش پرداختی را از طریق سامانه الکترونیکی پرداخت عوارض شهرداری مشهد دریافت کرده و آن را طی ۲۲ دی تا ۱۰ اسفندماه از طریق این سامانه پرداخت کنند، ۲۴ درصد مبلغ فیش را به عنوان جایزه به ایشان اعطا می‌کند.

خواجه نائینی بیان کرد: سامانه پرداخت الکترونیکی شهرداری مشهد به آدرس avarez.mashhad.ir در دسترس شهروندان قرار گرفته و از آن طریق امکان پرداخت عوارض کسب و پیشه، نوسازی و خودرو پیش بینی شده است.

او تصریح کرد: شهروندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ تماس گرفته و نکات و سوالات احتمالی خود را طرح کنند.

انتهای پیام//ف. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.