کشف ۱۴۰ هزار لیتر نفت کوره قاچاق در ملایر

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۱۴۰ هزار لیتر سوخت نفت کوره قاچاق در شهرستان ملایر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردار سلمان امیری، فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی ماموران انتظامی شهرستان ملایر با انجام کار فنی و تخصصی از فعالیت قاچاقچیان سوخت در مزرعه‌ای خارج از این شهرستان مطلع شدند.

او افزود: در بررسی دقیق موضوع مشخص شد، متهمان ابتدا نفت کوره را از پالایشگاه بارگیری کرده و با انتقال به مزرعه‌ای در خارج از شهر ملایر و با استفاده از ابزار و ادوات مخصوص، اقدام به برداشت مقدار زیادی از سوخت مورد نظر و جایگزین کردن آن با ضایعات پتروشیمی می‌کنند.

سردار امیری بیان کرد: تیم‌هایی از پلیس آگاهی، اطلاعات و ماموران انتظامی به همراه کارشناسان شرکت نفت در بازدید از این مزرعه، ۱۴۰ هزار لیتر نفت کوره قاچاق را کشف و ۲ دستگاه خودرو تریلر نفتکش و ۳ تانکر ثابت را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به دستگیری ۴ متهم در این عملیات، افزود: پرونده در این خصوص تکمیل و به مرجع قضائی ارسال شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان این که قاچاق از عوامل مهمی است که ضربه‌های جبران ناپذیری به اقتصاد کشور وارد می‌کند، گفت: نیروی انتظامی با اقتدار با قاچاقچیان و متخلفان در این حوزه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار