عربشاهی: پرسپولیس با استفاده از ضعف دفاعی استقلال به گل رسید/ عبدی مرد بازی‌های بزرگ است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره تساوی دربی پایتخت توضیحاتی داد.

ضیا عربشاهی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تساوی دربی پایتخت اظهار کرد:  بازی دربی حساسیت خاص خود را دارد و  متاسفانه با شروع بازی تیم استقلال وارد محوطه جریمه پرسپولیس شد و ارسلان مطهری روی اشتباه فردی بازیکن پرسپولیس توانست گل اول تیمش را بزند.

او ادامه داد: بازی بعد از گل استقلال در میانه زمین مسابقه پیگیری شد و درگیری بین هافبک‌های ۲ تیم بود و موقعیت گلزنی برای مهاجمان در نیمه اول فراهم نشد. البته  بازی در نیمه دوم دگرگون شد و تیم پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد و مالکیت، حفظ توپ و کار‌های ترکیبی خوبی به نمایش گذاشت و خیلی خوب عمل پرسینگ را انجام می‌داد. عمق دفاع  مشکل تیم استقلال بود که مهاجمان تیم پرسپولیس در نیمه دوم از این نقطه ضعف حریف استفاده کردند و مهدی عبدی با فرار خود توانست مدافعان استقلال را جا بگذارد و با یک ضربه دقیق گل اول را زد.

عربشاهی بیان کرد: تیم پرسپولیس بعد از گل اول برتری خود را حفظ کرد و میانه زمین مسابقه در اختیار سرخپوشان بود و همین موضوع باعث شد که از عمق دفاع استقلال صاحب ۳ موقعیت گلزنی صددرصد شویم. عبدی در یکی از موقعیت‌ها با فرار از عمق دفاع و ورود به محوطه جریمه می‌توانست گل بزند و در نهایت توپ به نوراللهی رسید که او به راحتی می‌توانست با بغل پا گلزنی کند که این اتفاق رخ نداد.

نوراللهی دچار استرس شده بود 

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم پرسپولیس در نیمه دوم  خیلی خوب بازی کرد و اگر بازیکنان  این تیم در ضربات آخر دقت می‌کردند در نهایت می‌توانستند گل بزنند، اما متاسفانه با بی دقتی توپ‌ها به بالای دروازه رفت. احمد نوراللهی در بازی‌های گذشته خیلی خوب گل می‌زد، اما این بار استرس در  ساق‌های خود داشت و یک مقدار بی دقت شده بود.

او بیان کرد: البته وحید امیری توانست گل دوم را با مهارت خود به ثمر رساند و جای تاسف دارد که بعد از گل دوم می‌توانستیم گل‌های بعدی هم بزنیم، اما مهاجمان در ضربات آخر بی دقت  بودند و همین موضوع باعث شد که موقعیت‌ها تبدیل به گل نشود. متاسفانه ما دقیقه ۹۲ گل تساوی را خوردیم و گل محمدی می‌توانست در دقیقه ۹۰ عالیشاه را به جای نوراللهی وارد زمین مسابقه کند و پهلوان را به خط حمله می‌آورد در آن صورت زمان بازی سپری می‌شد و پرسپولیس برنده زمین مسابقه رت ترک می‌کرد. حق سرخپوشان بود که ۳ امتیاز دربی را می‌گرفتند و بازیکنان خوب بازی کردند و باج به حریف خود ندادند و آن‌ها در نیمه دوم برتری کامل داشتند و اگر دقت می‌کردند در نهایت برنده دربی می‌شدند.

عربشاهی گفت: همه بازیکنان پرسپولیس در بازی دربی خوب بودند و مهدی عبدی توانست خودش را ثابت کند و او نشان داد که مرد بازی‌های بزرگ است.

پیشکسوت پرسپولیس خاطر نشان کرد: تیم استقلال روز گذشته شانس آورد که شکست نخورد. جای تعجب دارد که برهانی دستیار فکری در یکی از برنامه‌های تلویزیونی اعلام کرد که توپ و میدان در اختیار استقلال بود و برنده این دیدار باید تیم ما می‌شد. استقلالی‌ها به جز موقعیت  قایدی، فرصت گلزنی دیگری نداشتند و بازیکنان پرسپولیس اجازه دادند تا قایدی توپ را وارد دروازه شان کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار