فنونی زاده: تعویض‌ها نقطه تاریک دربی ۹۴ بود/ خصومت گل محمدی با رسول پناه باید حل شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره تساوی دربی پایتخت توضیحاتی را بیان کرد.

مرتضی فنونی زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تساوی دربی پایتخت اظهار کرد: بازیکنان پرسپولیس بعد از ارائه ۲ - ۳ بازی کنسل کننده در دربی فوق العاده کار کردند. اگر نوراللهی ضربات آخر را با دقت بیشتری می‌زد در آن صورت استقلال با ۵ گل شکست سنگینی می‌خورد. البته گل زود هنگام استقلال نوید یک بازی خوبی را داد و همه بازیکنان به خصوص نوراللهی زحمت کشیدند و فقط موقعیت‌ها را تبدیل به گل نکردند.  

فنونی زاده بیان کرد: بازیکنان پرسپولیس در ۳ بازی قبلی  در دقایق ۶۵ الی ۹۰ توانش تحلیل می‌رفت و این موضوع را در بازی با استقلال هم شاهد بودیم و  سرخپوشان دقیقه ۸۰ به بعد بازی را رها کرده بودند و  اوایل و اواخر دربی گل خوردند. نقطه تاریک دربی تعویض‌ها بود. گل محمدی می‌توانست در دقایق آخر بازی تعویض انجام بدهد تا شیرازه استقلال از هم بپاشد. قایدی ضعیف‌ترین بازیکن دربی بود، اما در نهایت این بازیکن زهر خود را ریخت و به پرسپولیس گل زد.  

فنونی زاده: تعویض‌ها نقطه تاریک دربی پایتخت بود/ خصومت گل محمدی با رسول پناه باید حل شود

استقلال زیبا بازی نکرد

او ادامه داد: تیم استقلال بازی زیبایی انجام نداد و حرفی برای گفتن نداشت. علاوه بر این، بازیکن استقلال باید از زمین مسابقه اخراج می‌شد، اما داور فقط کارت زرد به او نشان داد. همچنین استقلالی‌ها معتقد بودند که خطای هند در محوطه جریمه پرسپولیس رخ داده که کارشناسان داوری اعتقادی به پنالتی نداشتند. البته در صورتی که VAR بود شاید داور با بازبینی صحنه‌های خطا تصمیم دیگری می‌گفت.  

عبدی و قایدی عملکرد خوبی در دربی داشتند 

پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد مهدی عبدی و مهدی قایدی در دربی پایتخت گفت: خیلی خوشحالم که ۲ بازیکن  جوان منتخب لیگ قهرمانان آسیا  عملکرد خوبی در دربی داشتند. عبدی تحرک زیادی در زمین مسابقه داشت و قایدی بازیکن استقلال هم به خوبی از سوی نعمتی مهار شد، اما مدافعان پرسپولیس  یک لحظه از قایدی غفلت کردند و او گل تساوی را به ثمر رساند. نوراللهی ۳ گل نزد و به نظرم این بازیکن باید تعویض می‌شد و عالیشاه جای او را می‌گرفت.  

تعویض های فکری به نفع پرسپولیس تمام شد 

فنونی زاده اظهار کرد: تعویض‌های محمود فکری سرمربی استقلال به نفع پرسپولیس تمام شد. نادری ضعیف‌ترین بازیکن استقلال بود و این موضوع خیلی به سرخپوشان کمک کرد تا گل بزنند.  

گل محمدی باید تمرکزش روی مسائل فنی باشد 

او درباره انتقادات گل محمدی از مدیران پرسپولیس بیان کرد: گل محمدی باید تمرکزش را روی مسائل فنی باشد. تیم پرسپولیس ۴ بازی  متوالی مساوی کرده است. بازی‌های این تیم به غیر از دربی کیفیت لازم را نداشت. اعضای هیئت مدیره نقشی در تصمیمات  ندارند و سمیعی مدیرعامل پرسپولیس کار‌های اجرایی را انجام می‌دهد. به نظرم گل محمدی خصومت قدیمی با رسول پناه دارد و باید این موضوع حل شود. گل محمدی ۴۸ ساعت به وزیر ورزش اولتیماتوم داده است تا رسول پناه را برکنار کند. این مربی باید فکر و ذکرش را روی مسائل فنی بگذارد و به مسائل مدیریتی کاری نداشته باشد.  

فنونی زاده در پایان گفت: مدیریت باشگاه پرسپولیس فقط در جدایی بشار رسن کوتاهی کرد و سایر بازیکنان با میل خود از پرسپولیس رفتند.


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیاری
۱۵:۲۵ ۲۳ دی ۱۳۹۹
جناب فنونی زاده خیالمی کنی این آقا مربی گری بلد است ، اگر فصل گذشته نایجه ای گفت از صدقه سری برانکو بود که تیم آماده تحویل داد ،
آخرین اخبار