در مراسم CES 2021 رخ داد؛

عرضه مدل جدید گوشی ال جی با فناوری جدید

شرکت ال جی اعلام کرد که گوشی Rollable LG در سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  شرکت LG روز گذشته تلفن Rollable خود را در نمایشگاه Consumer Electronics معرفی کرد و اکنون این شرکت تایید کرده است که یک محصول واقعی بوده که در قرار است در سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه شود. گوشیLG Rollable دارای یک فناوری است که منحصر به گوشی‌های این شرکت است. این ویژگی که قابلیت تغییر مجدد نام دارد می‌تواند از یک تلفن به تلفن دیگر منتقل شود. صفحه نمایش کوچک گوشی می‌تواند به سمت خارج گوشی گسترش یابد و مساحت بیشتری از صفحه را برای کاربر فراهم کند.


بیشتر بخوانید


دستاوردهای ال جی در نمایشگاه CES 2021

سخنگوی ال جی در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما می‌خواستیم نشان دهیم كه این گوشی یك محصول واقعی است، زیرا شایعات زیادی در مورد این گوشی و قابلیت شارژ آن وجود داشت. همانطور که در نمایشگاه CES 2021 اعلام شد، می‌توانم بگویم که امسال این گوشی به بازار عرضه می‌شود. وی همچنین گزارش داد که ال جی با گروه فناوری BOE چین در زمینه فناوری صفحه نمایش قابل چرخش همکاری می‌کند. ال جی هنوز تایید نکرده است که Rollable از چه فناوری صفحه نمایش استفاده می‌کند و از جزئیات مربوط به اندازه نمایشگرهای آن اطلاعاتی منتشر نکرده‌است.

عرضه مدل جدید گوشی ال جی با فناوری جدید

شرکت LG برای اولین بار کار بر روی Rollable را به عنوان بخشی از آزمایشات Explorer Project آغاز کرده‌است. این شرکت برای طراحی تلفن هوشمند قبلی خود به نام LG Wing، طرحی چرخان و دارای دو نمایشگر OLED به بازار عرضه کرده است. حالا که ال جی تلفن جدید خود به نام LG Rollable را معرفی و تایید کرده است که امسال به بازار عرضه می‌شود، احتمالا شاهد رقابتی بین تولیدکنندگان تلفن برای عرضه این فناوری صفحه نمایش قابل رول هستیم. شرکت TCL همچنین در ماه مارس فناوری‌های آینده تلفن را به نمایش گذاشت. اوپو در اواخر سال گذشته یک دستگاه گوشی هوشمند با صفحه نمایش OLED قابل توسعه را منتشر کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار