در مراسم CES 2021 رخ داد؛

استفاده از یک انسان مجازی در کنفرانس ال جی / ساخت گوشی لوله شونده ال جی تایید شد

ساعتی پیش کنفرانس اینترنتی ال جی در مراسم CES 2021 برگزار و برخی از محصولات جدید این شرکت معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حدود یک ساعت پیش اولین کنفرانس آنلاین از مراسم CES 2021 آغاز شد و شرکت بزرگ LG به عنوان اولین شرکت در این مراسم به معرفی محصولات جدید خود پرداخت. شروع کنفرانس ال جی بسیار جنجالی و با تایید خبر ساخته شدن تلفن لوله شونده این شرکت انجام شد. ال جی در کنفرانس خود به طور کامل این گوشی را نمایش نداد، اما آغاز مراسم با ورود به نمایشگر این گوشی انجام شد.

در ابتدای کنفرانس مشخص شد ال جی به دنبال ساخت تلفن لوله شونده خود است که اندازه اولیه آن در حد یک گوشی معمولی است، اما زمانی که بخش لوله شونده گوشی باز شود، اندازه نمایشگر به اندازه یک تبلت کوچک تغییر خواهد کرد. در حال حاضر شرکت ال جی احتمالا LG Rollable را به عنوان نام محصول خود در نظر خواهد گرفت از طرفی هم برخی شایعات اعلام می‌کنند این گوشی در گذشته Wing نام گذاری شده است.

گوشی لوله شونده ال جی

این گوشی از نظر ظاهری شباهت زیادی به گوشی‌های تاشوی شرکت سامسونگ دارد، هدف شرکت ال جی از ساخت این گوشی رقابت با سامسونگ و حذف خط تا در گوشی‌های تاشو است که در حال حاضر گوشی‌های سامسونگ از این مشکل رنج می‌برند. گفتنی است؛ که این گوشی هنوز به طور رسمی مورد آزمایش قرار نگرفته است و احتمالا در سال ۲۰۲۱ اولین تصاویر از این گوشی منتشر شود.

نسل جدید تلویزیون‌های OLED ال جی

دومین محصول معرفی شده توسط ال جی تلویزیون‌های میان رده این شرکت است که از پنل‌های OLED evo استفاده خواهد کرد و وضوح بسیار بالاتری نسبت به نسل قبلی تلویزیون‌های این شرکت دارد. بر اساس اطلاعات منتشر شده تلویزیون‌های جدید ال جی قرار است در اندازه‌های بین ۴۳ تا ۸۳ اینچ تولید شوند.

تلویزیون ال جی

در این تلویزیون‌ها از پردازنده‌های Alpha 9 Gen 4 AI استفاده شده است که همانطور که از نام این پردازنده‌ها مشخص است از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند؛ استفاده از هوش مصنوعی در این تلویزیون باعث تغییر خودکار میزان نور، صدا و کیفیت تصویر با توجه به تصویر وارد شده به تلویزیون خواهد شد. از دیگر قابلیت‌های موجود در تلویزیون‌های ال جی باید به وجود قابلیت Sound Pro اشاره کرد که باعث تولید صدای مجازی و تنظیم خودکار صدا هنگام تغییر کانال خواهد شد.

انسان مجازی ال جی

استفاده از یک انسان مجازی در بخشی از رویداد ال جی

با توجه به مجازی شدن مراسم CES امسال شرکت ال جی برای تبلیغ برخی از محصولات جدید خود از یک انسان مجازی استفاده کرد، این انسان مجازی که از هوش مصنوعی استفاده می‌کرد Reah Keem نام داشت و از شعار stay punk forever استفاده می‌کرد. این مجری غیر واقعی در ابتدای اجرای خود اعلام کرد که مجبور شده است مسافت بسیار زیادی را از طریق اینترنت طی کند تا بتواند در اجرای ال جی حضور داشته باشد. اما محصولی که این هوش مصنوعی اعلام کرد دستگاهی بود که با استفاده از اشعه UV-C می‌تواند دست را ضد عفونی کرده و از آن می‌توان در مراکز بسیار بزرگ استفاده کرد.

مانیتور 4K UltraFine

معرفی مانیتور 4K UltraFine

مانیتور جدید ال جی یک مانیتور ۳۴.۵ اینچی OLED است که از هشت میلیون پیکسل تشکیل شده و از کیفیت 4K استفاده می‌کند. این نمایشگر از سه پورت USB معمولی، یک پورت USB-C، دو پورت DisplayPort و یک پورت HDMI استفاده خواهد کرد. این مانیتور از دقت رنگ بسیار بالایی استفاده می‌کند و با نرم افزار‌های Adobe به طور کامل همگام سازی خواهد شد و به این ترتیب رنگ‌های بسیار تازه‌ای برای کاربران به نمایش در خواهد آمد. ال جی در این مراسم از لوازم خانگی جدید خود و نرم افزار کنترل لوازم خانگی خود نیز پرده برداری کرد.

کانسپت تلویزیون محو و لوله شونده ال جی

در حاشیه کنفرانس ال جی، این شرکت نگاه کوتاهی به تلویزیون لوله شونده با صفحه نمایش محو خود انداخت. در حال حاضر اطلاعات زیادی از این محصول منتشر نشده است، اما طبق ویدئوی نمایش داده شده این تلویزیون به طور کامل لوله می‌شود و در محفظه‌ای نسبتا کوچک قرار می‌گیرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار