پایان ثبت نام مرحله سوم مسکن ملی در فارس تا ۲۵ دی ماه

مدیر کل راه و شهرسازی فارس، گفت: ثبت‌نام از متقاضیان مسکن ملی در مرحله سوم تا ۲۵ دی ماه به پایان می‌رسد و پس از آن مرحله پالایش و تکمیل اطلاعات متقاضیان آغاز می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جعفر زاهدی مدیر کل راه و شهرسازی فارس، بیان کرد: در این مرحله امکان ثبت نام  مسکن ملی در ۱۹ شهر استان شامل استهبان، صغاد، خاوران، زرقان، سعادت شهر، خرامه، خشت، قادرآباد، بهمن، ایزدخواست، مصیری، شهر پیر، امام شهر، خانه زنیان، دژکرد، کره‌ای، کوهنجان، مزایجان و مشکان فراهم شده بود.

او، تصریح کرد: با توجه به اینکه فردا آخرین روز ثبت نام  مسکن ملی در این مرحله است که متقاضیان می‌توانند در زمان باقیمانده با مراجعه به سامانه جامع اقدام ملی مسکن به آدرس tem.mrud.ir اقدام به ثبت نام کنند.

زاهدی، ادامه داد: تاکنون در دو مرحله قبلی ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن در استان، ۶۴ هزار و ۲۲۵ نفر اقدام به ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد تقاضای ۳۵ هزار و ۱۵۱ به دلیل نداشتن شرایط واگذاری تایید نشده است.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس، افزود: متقاضیانی که در مراحل قبل تقاضای آن ها مورد تایید قرار نگرفته در صورت اعتراض به بررسی شرایط خود می‌توانند اعتراض خود را در سامانه مذکور ثبت کنند.

او، اضافه کرد: بر اساس برنامه، تمام متقاضیان مسکن ملی باید تا پایان دی ماه تعیین وضعیت ‌شوند و افرادی که به هر دلیلی تمایلی به ادامه همکاری در اجرای این طرح ندارند حذف و افراد جدید و کسانی که در لیست هستند جایگزین می شوند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.