در سفر استاندار به گلباف مطرح شد؛

تبدیل خانه مخزن الاسرار سردار دل ها به مرکز فرهنگی و قرآنی + تصاویر

استاندار کرمان در سفر به بخش گلباف پیشنهاد کرد: خانه سردار حسین پورجعفری به مرکز فرهنگی و قرآنی تبدیل شود و در این زمینه قول مساعدت داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی زینی وند، استاندار کرمان امروز جمعه راهی بخش گلباف، زادگاه سردار شهید حسین پورجعفری شد.

سرمایه گذاری برای توسعه گردشگری سلامت

 علی زینی وند در مسیر سیرچ به گلباف از آبگرم بازدید و بر تدوین طرح ساماندهی و سرمایه گذاری برای توسعه گردشگری سلامت تاکید کرد.

 بازدید استاندار  از آبگرم

  بهره برداری از مرکز مانیتورینگ شهرداری گلباف

زینی وند، استاندار کرمان و پور ابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی سپس با استقبال فرماندار کرمان، بخشدار گلباف و جمعی از مدیران محلی و اهالی روستای زمان آباد وارد بخش گلباف شدند و با حضور در گلزار شهدای گلباف به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

 ادای احترام استاندار به شهدای گلباف

 زهرا رضوانی، عضو شورای روستا، درخواست‌های اهالی را مطرح و زینی وند دستور رسیدگی به آن ها را صادر کرد.

همچنین در این سفر، مرکز مانیتورینگ شهرداری گلباف با اعتبار ۳ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

بهره برداری از مرکز مانیتورینگ شهرداری گلباف

تبدیل خانه سردار پورجعفری به مرکز فرهنگی و قرآنی 

 علی زینی وند، استاندارکرمان در سفر به بخش گلباف به حجت الاسلام عبدالرشیدی، امام جمعه و بخشدار گلباف پیشنهاد کرد: خانه سردار شهید حسین پور جعفری به مرکز فرهنگی و قرآنی تبدیل  شود و در این زمینه قول مساعدت داد.

بازدید استاندار از خانه سردار پورجعفری در گلباف

بازدید استاندار از مدرسه سردار شهید پورجعفری 

 علی زینی وند، استاندار کرمان و جمعی از مسئولان در سفر امروز خود به گلباف از پروژه احداث مدرسه ۶ کلاسه سردار شهید حسین پورجعفری در گلباف بازدید کردند. 

استاندار کرمان، پس از بازدید، دستور اختصاص بودجه لازم برای تسریع در تکمیل این  مدرسه را صادر کرد. 

بازدید استاندار از مدرسه سردار شهید پورجعفری

️ما بیکارِ بدهکار نمی خواهیم

قبل از ظهر امروز زینی وند، استاندار کرمان در خانه توسعه گلباف حضور یافت و فعالیت های معین اقتصادی در گلباف را خوب توصیف کرد و گفت: معین های اقتصادی، چرخه اشتغال را کامل کنند. 

 او افزود: ما بیکارِ بدهکار نمی خواهیم.

حضور استاندار کرمان در خانه توسعه گلباف

استاندار کرمان در روستای حُرمَک و نَسک از روستاهای گرمسیری بخش گلباف و در جوار کویرلوت حضور یافت و به مشکلات اهالی به ویژه در بخش بهداشتی و تامین آب آشامیدنی شیرین رسیدگی کرد.

بازدید استاندار کرمان از روستای حرمک و نسک

بازدید از کانون های واحدهای تولیدی (خوداشتغالی) و شنیدن پیگیری درخواست های رئیس شورای شهر و ادای احترام به مقام والای شهیدان در روستای کشیت از دیگر برنامه های سفر امروز  استاندار کرمان به گلباف بود.

محمدرضا پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، نورالدینی مشاور اقتصادی و صالحیان مدیرکل حوزه استاندار در این بازدیدها استاندار کرمان را همراهی کردند.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار