توئیتر از انتقال مسالمت آمیز قدرت فضای مجازی در آمریکا خودداری می کند

توئیتر حاضر به انتقال حساب‌های رسمی ریاست جمهوری آمریکا به بایدن نیست و او باید همه چیز را از ابتدا در این شبکه اجتماعی شروع کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هنگامی که باراک اوباما در ۲۰ ژانویه ۲۰۱۷ دفتر خود را ترک کرد، همه پیروان حساب‌های رسمی POTUS و WhiteHouse به رئیس جمهور تازه انتخاب شده دونالد ترامپ منتقل شدند. اما این اتفاق وقتی که جو بایدن در ۲۰ ژانویه برای ریاست جمهوری سوگند یاد می‌کند، اتفاق نخواهد افتاد. طبق گفته مدیر رسانه‌ای جدید بایدن، راب فلاهرتی، بایدن باید از ابتدا همه چیز را شروع کند.


بیشتر بخوانید


یوتیوب مانند Snapchat در حال انتقال فالوور‌ها در حساب رسمی کاخ سفید است، فیسبوک نیز تمام طرفداران بایدن را به حساب رسمی کاخ سفید منتقل می‌کند اما توئیتر این کار را نمی‌کند و ظاهرا بایدن باید در این شبکه اجتماعی همه چیز را از نو شروع کند.

توئیتر حاضر به همکاری نیست

فلاهرتی اواخر روز پنجشنبه در توئیتی نوشت: "توئیتر ما را مجبور به شروع از صفر می‌کند، اما رئیس جمهور ایالات متحده برای تشویق به رشد، حساب‌های دیگر را برچسب گذاری می‌کند. "

افرادی در توئیتر که قبلاً حساب‌های توئیتری کاخ سفید را دنبال کرده اند یا در حال حاضر حساب‌های مربوط به بایدن یا هریس را دنبال می‌کنند، هشدار‌های درون برنامه‌ای و پیام‌های دیگری را دریافت می‌کنند که به آن‌ها در مورد روند بایگانی اطلاع می‌دهد و همچنین گزینه دنبال کردن حساب‌های توئیتر دولت جدید را به آن‌ها می‌دهد.

یکی از مهمترین اقدامات نمادین دولت در دموکراسی، انتقال مسالمت آمیز قدرت از یک رهبر به رهبر دیگر است. متأسفانه این بار این اتفاق نیوفتاده، زیرا ترامپ نتوانست نتیجه انتخابات آبان ماه را قبول کند و سعی داشت کودتایی خشن علیه کنگره ایالات متحده را در تلاش برای حفظ قدرت ایجاد کند. اما عجیب است که برخی از شرکت‌ها نمی‌توانند در انتقال صلح آمیز این قدرت کمک کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار