کرمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

آخرین جزئیات درباره انتقال تنها دلفین دلفیناریوم برج میلاد به جزیره کیش

رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش محیط زیست استان تهران درباره آخرین جزئیات انتقال تنها دلفین برج میلاد به جزیره کیش توضیحاتی را ارائه داد.

محمد کرمی رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش محیط زیست استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تعطیلی همیشگی دلفیناریوم برج میلاد و انتقال تنها دلفین بازمانده آن به جزیره کیش، اظهار کرد: مجوز انتقال کاسیا آخرین دلفین باقی مانده در دلفیناریوم به جزیره کیش انجام شده و کار‌های انتقال آن به وسیله پرواز در حال انجام است.

او با اشاره به اینکه این دلفین هنوز منتقل نشده است، گفت: با توجه به اینکه هنوز شرایط انتقال به خارج از کشور برقرار نیست، قرار شد تا این دلفین به صورت موقت به دلفیناریوم جزیره کیش منتقل شود.

کرمی با بیان اینکه قرار بود این گونه دریایی به دریای سیاه منتقل شود، تصریح کرد: این دلفین و یک شیر دریایی که در دلفیناریوم تهران وجود دارند به دلیل اینکه پرورشی هستند باید شرایط خاصی را طی کنند تا بتوانند به آب‌های آزاد منتقل شوند.

او افزود: با توجه به اینکه شرایط انتقال به خارج از کشور در حال حاضر برقرار نیست، کار‌های انتقال شیر دریایی نیز در حال انجام است.

گفتنی است پیش از این یکی از دلفین‌های دلفیناریوم برج میلاد در دی ماه سال گذشته تلف شد و پس از آن به دلیل شیوع ویروس کرونا این مجموعه تعطیل شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۵ ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
اونجا باز تو کیش مردم پفک میندازن از گشنگی نمیمیرن
آخرین اخبار