کاهش ۸۰ هزار واحدی شاخص کل بازار بورس آذربایجان غربی ‏

مدیر‎ ‎بورس منطقه ای‎ ‎آذربایجان غربی گفت:شاخص کل بازار بورس با ۸۰.۹۱۹ واحد کاهش در مقایسه با هفته قبل به رقم ۱.۲۲۹.۸۳۶ واحد رسید.

وحید جوادی مدیر‎ ‎بورس منطقه ای‎ ‎آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: در هفته گذشته تعداد ۷۵.۸۵۲.۷۲۰ اوراق اسناد خزانه اسلامی، سهم و حق تقدم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی به ارزش ۹۲۴.۸۹۰.۹۲۰.۳۳۴ ریال در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت، که ۵۰ درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بوده است.

او بیان کرد:شاخص کل بازار بورس با ۸۰.۹۱۹ واحد کاهش در مقایسه با هفته قبل به رقم ۱.۲۲۹.۸۳۶ واحد و همچنین شاخص کل بازار فرابورس نیز با ۷۵۶ واحد کاهش نسبت به هفته قبل، به رقم ۱۸.۳۲۰ واحد رسید.

مدیر‎ ‎بورس منطقه‌ای‎ ‎آذربایجان‌غربی گفت:در طول هفته در تالار ارومیه ۱۱ کارگزار از ۱۶ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق تقدم بیش از ۱۹۹ شرکت را معامله کردند که نمایندگی شرکت کارگزاری توانا بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۵/۴۶ درصد به خود اختصاص داد.

مدیر‎ ‎بورس منطقه‌ای‎ ‎آذربایجان‌غربی افزود:همچنین در این هفته سهام شرکت کلر پارس با ۱۶ درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشته است.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.