افزایش بیش از ۱۰۳ هزار واحدی شاخص بورس در هفته گذشته

مدیر‎ ‎بورس منطقه‌ای‎ ‎آذربایجان‌غربی گفت:شاخص کل بازار بورس با ۱۰۳.۷۳۲ واحد افزایش در مقایسه با هفته قبل به رقم ۱.۴۷۰.۹۸۰ واحد رسید.

وحید جوادی مدیر‎ ‎بورس منطقه‌ای‎ ‎آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: در هفته گذشته تعداد ۱۶۳.۱۵۱.۸۶۵ اوراق اسناد خزانه اسلامی، سهم و حق تقدم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی به ارزش ۱.۴۹۲.۰۸۶.۰۰۱.۶۲۶ ریال در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت، که ۶۹ درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بوده است.

مدیر‎ ‎بورس منطقه‌ای‎ ‎آذربایجان‌غربی  گفت: شاخص کل بازار بورس با ۱۰۳.۷۳۲ واحد افزایش در مقایسه با هفته قبل به رقم ۱.۴۷۰.۹۸۰ واحد و همچنین شاخص کل بازار فرابورس نیز با ۱.۵۱۴ واحد افزایش نسبت به هفته قبل، به رقم ۱۸.۴۶۵ واحد رسید.

جوادی بیان کرد: در طول هفته در تالار ارومیه ۱۱ کارگزار از ۱۶ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق تقدم بیش از ۲۲۲ شرکت را معامله کردند که نمایندگی شرکت کارگزاری مشاوران سهام بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۱۸ درصد به خود اختصاص داد. همچنین در این هفته سهام شرکت زامیاد با ۸ درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشته است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.