اوباش تحت تعقیب در عظیمیه دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری یک شرور سابقه دار که با برهم زدن نظم عمومی باعث ایجاد وحشت اهالی منطقه عظیمیه شده بود، خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ محمدمعظمی گودرزی، فرمانده انتظامی شهرستان کرج  گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان توسط یک نفر از اراذل اوباش در منطقه عظیمیه؛ بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۴ رسالت قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج  افزود: با حضور ماموران در محل گزارش شده مشخص شد که متهم با در دست داشتن قمه در معابر عمومی اقدام به عربده کشی، تظاهر به قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت در اذهان عمومی کرده و با حالت غیرعادی اقدام به شکستن شیشه خودرو‌های پارک شده در داخل خیابان می‌کند.

سرهنگ معظمی گودرزی گفت: بلافاصله ماموران کلانتری ۱۴ رسالت با مشاهده شرور مورد نظر با هوشیاری و سرعت عمل در عملیاتی ضربتی این اوباش سابقه دار را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

او با بیان این که این اوباش از سوی مراجع قضایی تحت تعقیب بوده افزود: پس از به دام افتادن متهم به جرائم خود مبنی بر شرارت و بر هم زدن نظم عمومی اعتراف کرد که در این خصوص پرونده تشکیل و به پلیس امنیت عمومی استان ارسال شد.

انتهای پیام /ر  .ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.