دستگیری سارق زورگیر در مهرشهر

سارقی که در منطقه مهرشهر اقدام به سرقت با شیوه زورگیری کرده بود در کمتر از ۵ ساعت دستگیر و در بازجویی‌های انجام شده به ۲۰ فقره سرقت در سطح این شهرستان اقرار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،سرهنگ معظمی گودرزی، فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره سرقت با شیوه زورگیری در منطقه مهرشهر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۲۲ مهرشهر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج افزود: بلافاصله ماموران به محل وقوع سرقت اعزام و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که یک جوان در حال تردد به سمت منزلش بوده که سارق با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت گوشی همراه وی کرده و به سرعت از محل متواری شده است.

 سرهنگ معظمی گودرزی گفت: در ادامه ماموران با انجام تحقیقات تخصصی رد پای یکی از سارقان سابقه دار منطقه را در این سرقت مشاهده کرده و با انجام اقدامات پلیسی محل تردد وی را در خیابان‌های اطراف محل سرقت شناسایی کرده و با هماهنگی مقام قضایی نامبرده را در کمتر از ۵ ساعت پس از سرقت دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

او با اشاره به کشف چندین قبضه سلاح سرد و تعدادی اقلام مسروقه از این سارق حرفه ای، افزود: پس از روبرو شدن متهم با مالباخته و دیدن سایر مستندات پلیس، سارق زبانش به اعتراف بازشده و به ۲۰ فقره سرقت با شیوه زورگیری از شهروندان اقرار کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج  با بیان این که تلاش ماموران برای شناسایی مالباختگان پرونده ادامه دارد گفت: با هماهنگی مقام قضایی متهم برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی استان منتقل شد.

انتهای پیام /ر  .ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار