آغاز تمرینات نساجی با جلالی + فیلم

تمرینات تیم فوتبال نساجی امروز با مجید جلالی سرمربی جدید سرخپوشان مازندرانی آغاز شد.

آغاز تمرینات نساجی با جلالیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مجید جلالی سرمربی جدید نساجی در حاشیه اولین حضورش در تمرین این تیم گفت: خودم را در نساجی و قائم شهر غریبه نمی‌دانم و و می‌دانم مردم با این تیم زندگی می‌کنند و احوال آن‌ها با نتایج این تیم خوب یا بد می‌شود.

او با بیان اینکه بازیکنان نساجی تحت فشار زیادی هستند و از نظر روحی باید ترمیم شوند، افزود: به همین دلیل تمام توان و تجربه و علمی که داریم را وسط می‌گذارم تا این تیم شرایط خوبی پیدا کند و از همه مسئولان و مردم می‌خواهم کنار و همراه این تیم باشند.

بیشتر بخوانید

سرمربی جدید نساجی ادامه داد: تیم نساجی مازندران آنقدر بزرگ است که اصلا نباید دغدغه ماندن در لیگ برتر را داشته باشد
مجید جلالی گفت: در برنامه ریزی یک سال و نیمه کاری خواهیم کرد که نساجی در لیگ بزرگی کند و لازمه رسیدن به این آرزو کمک همه است.

او با اشاره به توانایی بازیکنان نساجی ابراز امیدواری کرد نماینده مازندران در لیگ برتر فوتبال کشور از اولین بازی در مشهد دست پر برگردد.

جلالی گزینه ای مناسب برای نساجی

علیرضا اسدی رئیس هیات مدیره باشگاه نساجی مازندران نیز بعد از معارفه مجید جلالی با بیان اینکه فاضلی را از دست دادیم چون تیم نتایج خوبی نمی گرفت، گفت: نساجی در روند تاریخی خود مسیر را باید ادامه می داد.

او افزود: با توجه به تصمیم هیات مدیره مجید جلالی که شناخت کافی از تیم  نساجی ، شهر قائم شهر و هواداران این تیم داشت انتخاب شد تا تطابق با تیم سریعتر انجام بگیرد.

رئیس هیات مدیره باشگاه نساجی مازندران گفت: مهمترین رکن فوتبال را هواداران دانست و ابراز امیدواری کرد با حضور این مربی روند تیم نساجی بهبود یابد و هوارادان خوشحال شوند.

انتهای پیام /ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار