مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر گفت: هیات تطبیق ۸۱ درصد مصوبات شورا‌های اسلامی شهر‌های این استان را تایید کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حمید بردستانی مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر در جلسه آموزشی هیات‌های تطبیق مصوبات شورا‌های اسلامی در استان بیان کرد: خدمت‌رسانی به مردم در نقاط مختلف شهر‌های استان امری مهم و لازم است و شهرداران در این زمینه از همه توان خود بهره می‌برند.

او افزود: به افزایش سطح کیفی خدمت‌رسانی به مردم، توجه داریم و به طور مکرر با سرکشی به شهر‌های مختلف، بر بهبود کیفیت خدمات نظارت می‌کنیم.

مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر ادامه داد: از ابتدای امسال تا پایان آذر، شورا‌های اسلامی شهر‌های استان ۷۰۶ جلسه برگزار کرده‌اند و این جلسات در مجموع دو هزار و ۶۷ مصوبه داشته است.

بردستانی گفت: بیش از ۸۱ درصد از این مصوبات در هیئات تطبیق تایید و اعلام شده است که با قوانین مغایرت ندارند.


بیشتر بخوانید


جلسه آموزشی هیات‌های تطبیق مصوبات شورا‌های اسلامی در استان بوشهر در دو بخش طرح و بررسی مسائل و مصوبات مهم در هیئات و پرسش و پاسخ با حضور همه اعضای اصلی از جمله فرمانداران، معاونین فرمانداران، بخشداران، قضات دادگستری و نمایندگان شورا‌ها در هیئات شهرستانی و بصورت مجازی و ویدیو کنفرانس برگزار شد و قاضی دیوان عدالت اداری نیز حضور داشت.

هدف از برگزاری این دوره مهم آموزشی، رفع ابهامات و ایجاد وحدت رویه در بررسی مصوبات شورا‌ها در هیئات تطبیق شهرستان‌های استان بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.