مصاف تیم‌های انتهای جدولی لیگ برتر فوتسال در اهواز

حفاری اهواز و ایمان شیراز برای کسب نخستین برد، مسابقه می‌دهند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۵ روز سه شنبه ۳۰ دی ماه تیم‌های حفاری اهواز و ایمان شیراز به میزبانی سالن امام رضا اهواز به مصاف هم خواهند رفت.

این دیدار بازی تیم‌های بحران زده این فصل از مسابقات هم بشمار می‌رود چرا که در گروه دوم، حفاری اهواز تیم همیشه مدعی فصل‌های گذشته تا پایان هفته ششم فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ لیگ برتر فوتسال با یک تساوی، ۴ شکست و یک امتیاز در مکان ششم قرار گرفته و ایمان شیراز هم که حال و روز خوشی را تجربه نمی‌کند با پنج شکست پیاپی و بدون امتیاز در جای هفتم قرار دارد.

مرتضی کشاورز بازیکن تیم فوتسال ایمان شیراز در خصوص این مسابقه گفت: علی رغم شکست در بازی‌های گذشته، تمرینات را زیر نظر کادرفنی پشت سر گذاشتیم و امیدواریم در بازی با حفاری اهواز نمایش بهتری داشته باشیم و بتوانیم با کسب امتیاز از زمین بازی خارج شویم.

او، بیان کرد: تیم حفاری اهواز هم مثل ما در این فصل نتایج مناسبی به دست نیاورده و قطعا برای کسب پیروزی مقابل ما قرار خواهد گرفت، اما بهرحال ما نیز باید بتوانیم در این رقابت بازی به مراتب بهتری داشته باشیم و انتظار داریم دست پر از اهواز برگردیم.

نماینده فوتسال فارس که از هفته ششم با جدایی مالک، سرمربی و چهار بازیکن خود روبرو شده باید برای فرار از سقوط به لیگ دسته یک هرچه سریع‌تر دست به کار شده و با گرفتن بازیکنان با کیفیت و انتخاب سرمربی، در بازی‌های باقیمانده به امتیاز دست یابد.

فیروز مبینی و بهنام نبی پور دیدار حفاری اهواز و ایمان شیراز را داوری خواهند کرد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.