محکومیت تحریم تولیت و مجموعه آستان قدس رضوی

جمعی از مدیران و فعالان رسانه در بیانیه ای، تحریم تولیت و مجموعه آستان قدس رضوی توسط آمریکا را محکوم کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جمعی از مدیران و فعالان رسانه در بیانیه ای، تحریم تولیت و مجموعه آستان قدس رضوی توسط آمریکا را محکوم کردند.
 
در متن این بیانیه آمده است: با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و ایجاد جریان مقاومت و جبهه استکبارستیزی در منطقه و جهان، نظام جمهوری اسلامی و ملت ولایت مدار ایران همواره در معرض دشمنی و اقدامات خصمانه جبهه استکبار و نظام سلطه از جمله تحریم‌های ظالمانه بوده است.

اصحاب رسانه افزوده اند: به حول و قوه الهی و با راهبری داهیانه و حکیمانه، ولی فقیه آگاه و هوشمند و شجاع این توطئه‌ها بی اثر شده و همواره شاهد رشد و بالندگی هر چه بیشتر انقلاب و نظام الهی جمهوری اسلامی بوده؛ ولی در ادامه دشمنی‌های آمریکای جنایتکار شاهد اعلام تحریم مقام تولیت و مجموعه بزرگ آستان قدس رضوی بودیم.

امضا کنندگان بیانیه با اشاره به اینکه این موضوع بیانگر نقش مهم و موثر تولیت آستان قدس رضوی و هدایت و مدیریت انقلابی و ولایی و ارزشی آن مقام عالی است ادامه داده اند: این اقدامات و دشمنی‌های ناشیانه و احمقانه آمریکا ناشی از استیصال و افول آن رژیم تروریستی بوده و ضعف و ناتوانی نظام سلطه و جبهه استکبار غربی و عبری را در مقابل نظام اسلامی و ولایت فقیه و انقلاب شکوهمند اسلامی و ملت بزرگ ایران نشان می‌دهد.

اصحاب رسانه با اعلام حمایت از نقش و مدیریت تولیت آستان قدس رضوی پیشرفت‌های این مجموعه شامل ایجاد تحول و توسعه در آستان قدس رضوی، تقویت حوزه دینی، فرهنگی، معارفی و ارتقای حوزه زیارت و زائرین، اهتمام ویژه به اهداف و آرمان‌های انقلاب، تقویت جریان‌های ارزشی و جبهه انقلاب فرهنگی استان، حمایت از جریان آزادی خواهی و مقاومت اسلامی در منطقه، کمک به رشد و توسعه استان، حضور برجسته در مبارزه با بحران کرونا و رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی جامعه را بیان کردند.

امضاءکنندگان بیانیه این رویکرد و اقدامات عالی و راهبری هوشمندانه را نشانگر ثبات قدم در مسیر حرکت الهی انقلاب اسلامی و بیانگر روحیه جهادی، انقلابی و ولایی تولیت آستان قدس رضوی دانسته و تحریم حجت الاسلام و المسلمین مروی و مجموعه تحت مدیریت وی را محکوم کردند.

این بیانیه به امضای مدیران مسئول مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری، خبرنگاران، قرارگاه رسانه‌ای و سازمان بسیج رسانه، خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی و جمعی از فعالین عرصه فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی رسیده است.
 
انتهای پیام//م .ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.