برگزاری نخستین همایش ملی مجازی اوقات فراغت در مشهد

دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) اولین همایش ملی مجازی اوقات فراغت را با شعار تفریحات سالم – شهر سالم برگزار می‌کند.

رضا فتحی مدیر روابط عمومی پژوهشگاه علوم ورزشی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،با اشاره به اینکه پژوهشگاه علوم ورزشی حامی معنوی و رسانه‌ای رویداد همایش ملی مجازی اوقات فراغت است گفت: این همایش در هشت محور «کاربرد ابعاد فن‌آوری‌های نوین در توسعه اوقات فراغت و ورزش شهروندی»، «کاربرد ابعاد اجتماعی در توسعه اوقات فراغت و ورزش شهروندی»، «کاربرد ابعاد سلامتی و تندرستی (سبک زندگی سالم) در توسعه اوقات فراغت و ورزش شهروندی» و «کاربرد ابعاد بازاریابی و گردشگری در توسعه اوقات فراغت و ورزش شهروندی» برگزار خواهد شد..

او افزود: از دیگر محور‌های این همایش می‌توان به «کاربرد ابعاد اقتصادی در توسعه اوقات فراغت و ورزش شهروندی»، «کاربرد ابعاد فرهنگی و تربیتی در توسعه اوقات فراغت و ورزش شهروندی»، «کاربرد ابعاد روان‌شناسی در توسعه اوقات فراغت و ورزش شهروندی» و «اوقات فراغت و تفریح و سرگرمی با محوریت بیماری کووید ۱۹ و با شعار در خانه بمانیم» اشاره کرد.

بیشتر بخوانید


مدیر روابط عمومی پژوهشگاه علوم ورزشی ادامه داد: این همایش فرصت مغتنمی است تا استادان و صاحب نظران بتوانند با هم اندیشی و ارائه مطالب ارزشمند علمی، راهکار‌های مفیدی برای ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای غنی‌سازی اوقات فراغت اقشار مختلف جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان که سرمایه‌های گرانبهای کشور عزیزمان هستند در دوران کرونا و پساکرونا فراهم سازند.

فتحی بیان کرد: استادان، پژوهشگران و دانشجویان حوزه علوم ورزشی می‌توانند تا ۱۰ بهمن‌ماه امسال نسبت به ارسال چکیده مقالات خود اقدام کنند.

او تصریح کرد: نخستین همایش ملی مجازی اوقات فراغت با شعار (تفریحات سالم – شهر سالم) ۲۹ و ۳۰ بهمن‌ماه امسال در مشهد برگزار می‌شود.

انتهای پیام//ف. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.