بهره برداری از فرهنگسرای آفتاب شهرداری کرمان

سرپرست شهرداری منطقه سه کرمان گفت: فرهنگسرای آفتاب شهرداری کرمان، تا اواخر بهمن‌ماه امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی منظری‌توکلی، سرپرست شهرداری منطقه سه کرمان با اشاره به ساخت پارک بانوان آفتاب  و بهره‌برداری از آن در اواسط دی‌ماه امسال، گفت: به همت معاونت حمل‌ونقل و امور زیربنایی منطقه سه، فرهنگسرای این بوستان نیز در حال احداث است.

او مساحت آن را ۲۸۰ مترمربع اعلام کرد و گفت: ساختِ این فرهنگسرا هم‌اکنون، بیش از ۷۰ درصد پیشرفت دارد و پس از تکمیل، به امکانات مورد نیاز نیز مجهز خواهد شد.

منظری توکلی با اشاره به بازدید از شهرک شهید ایرانمنش افزود: در این شهرک دو میدان با مساحت هر کدام ۱۳۵ مترمربع وجود دارد که نیاز به بهسازی و زیباسازی دارند.

او تصریح کرد: در بازدید از شهرک شهید ایرانمنش، مقرر شد بهسازی این دو میدان شامل جدول‌گذاری و فرش موزاییک، با طراحی جدید، آغاز و پس از آن، گل‌گاری و نورپردازی شود.

او با بیان اینکه بهسازی و زیباسازی این دو میدان، زیبایی و جلوۀ خاصی به شهرک خواهد داد، از آغاز جدول‌گذاری این دو میدان خبر داد.

سرپرست شهرداری منطقه سه کرمان با اشاره به اینکه در شهرک شهید مطهری نیز فضایی برای ساخت بوستان جدید در نظر گرفته شده است، افزود: این بوستان در حال طراحی است و پس از تأیید طراحی، ساختِ آن شروع خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار