رحمان رضایی: ذوب آهن از نظر فنی چیزی کم ندارد/ تیم ما باید ترمیم شود

رحمان رضایی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در نشست خبری قبل از بازی با نفت مسجدسلیمان، توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رحمان رضایی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری قبل از بازی با نفت مسجدسلیمان، اظهار داشت: نفت مسجدسلیمان تیم یک‌دستی است و نفرات جوانی در اختیار دارد، آن‌ها دوندگی بالایی دارند و خوب پرس می‌کنند. درچند روزی که فرصت داشتیم، خیلی خوب تمرین کردیم و بازیکنان تیم پس از پشت سر گذاشتن حواشی به آرامش رسیده اند. امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و نتیجه دلخواه را کسب کنیم.

او در خصوص نقل و انتقالات ذوب آهن گفت: هر کسی نسبت به مشکلات و حواشی ذوب‌آهن واقف نیست. تیم باید ترمیم شود، چون در برخی پست‌ها بازیکن جایگزین نداریم. نیاز به نفرات با تجربه و خوب داریم تا نقاط ضعف را ترمیم کنیم. تقریبا احتیاج به سه الی چهار بازیکن جدید داریم تا تیم را بازسازی کرده و نقاط ضعف را برطرف کنیم.

سرمربی ذوب‌آهن درباره برهم خوردن تمرکز بازیکنان این تیم با مصاحبه‌های ارکان این باشگاه علیه یکدیگر، تصریح کرد: به مباحث حاشیه‌ای نمی‌پردازیم. به این سوال باید در فرصت مناسب پاسخ داده شود.

رحمان رضایی در ادامه بیان کرد: ما از نظر فنی هیچ مشکلی نداریم. تیم ما از نظر فنی چیزی کم ندارد و مطمئنا همین تیم برای کسب نتایج خوب جوابگو خواهد بود، به شرط اینکه بتوانیم تیم را به آرامش برسانیم و همچنین روی بهتر شدن بچه‌ها از نظر ذهنی کار کنیم تا روحیه آن‌ها برگردد. امیدوارم نفرات مصدوم زودتر برگردند و مشکلات سریعا برطرف شود تا زودتر به نتایج دلخواه برسیم.

او ادامه داد: ما تیم جوانی داریم، البته در شروع مجدد از کناره‌ها آن تمرکز لازم را نداریم و در چند بازی روی این مسئله گل خوردیم. در حال کار کردن هستیم و باید یارگیری‌ها بهتر شود. در چند دیدار اخیر هم روی این موضوع کار کردیم و امیدوار هستیم هرچه زودتر به شرایط مد نظر برسیم تا در ارسال از جناحین به مشکل نخوریم. امیدوارم نتیجه خوبی برای مردم اصفهان و ذوب‌آهن کسب کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار