مدیرعامل باشگاه ذوب آهن:

ما باید پاسخگو افکار عمومی و مسئولان استان هم باشیم

مدیر عامل باشگاه ذوب آهن درباره حاشیه‌های ایجاد شده دراین تیم توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد محمدی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن درباره مشکلات و حاشیه‌های ایجاد شده در این تیم عنوان کرد: بحث‌های فنی به مربیان تیم باز می گردد، اما زمانی که درباره مجموعه ذوب آهن صحبت می‌شود باید یک مدیر اجرایی پاسخگو باشد.

او ادامه داد: اگر شرایط تیم را در چند وقت گذشته مشاهده کنید متوجه می‌شوید که هیئت مدیره و مجموعه باشگاه همیشه نسبت به تیم جنبه حمایتی داشته است و هیچ موضع گیری نسبت به تیم و یا کادرفنی نداشته ایم.

او ادامه داد: درباره بیانه منتشرشده با توجه به شرایطی که باشگاه در آن قرار دارد هیئت مدیره باشگاه که متشکل از کارشناسان وبزرگان ورزش استان هستند تصمیم گرفتند چنین بیانیه ای را منتشر کنند چرا که باید جوابگوی افکار عمومی و مسئولان استان هم باشیم.

او گفت: درسال گذشته هم این اتفاق افتاد و مردم نیز مشاهده کردند که مدیریت باشگاه همه چیز را در باشگاه رصد می‌کند و اگر هم صحبتی از طرف سخنگوی باشگاه مطرح می‌شود مصوبه هیئت مدیره باشگاه بوده است.

محمدی در پایان افزود:  افکارعمومی و هواداران پیگیر وضعیت تیم هستند و لازم است که مدیریت باشگاه با اقدامات خود پاسخگوی این مردم عزیز و طرفداران تیم باشد.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار