عبد خدایی: امام خمینی (ره) یک نظریه پرداز و یک جریان ساز است

دبیر کل جمعیت فدائیان اسلام گفت: امام خمینی (ره) یک نظریه پرداز و یک جریان ساز است. امام از نظریه پردازان بزرگی بوده که توانسته تحول عظیمی در تاریخ بوجود آورد.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم افتتاحیه شبکه رادیویی انقلاب امروز -سه شنبه ۳۰ دی ماه- با حضور سید رمضانعلی موسوی مقدم قائم مقام ریاست سازمان صدا و سیما، علی بخشی زاده معاون صدا، دکتر سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، محسن رفیق دوست از بنیان گذاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، زهرا شیخی نماینده مجلس شورای اسلامی، امیر منصوری اولین فرمانده سپاه پاسداران و ... در استودیو شماره یک ساختمان شهدای رادیو برگزار شد.

بنا بر این گزارش، در این مراسم محمدمهدی عبد خدایی دبیر کل جمعیت فدائیان اسلام در ادامه مراسم گفت: امام خمینی (ره) یک نظریه پرداز و یک جریان ساز است. امام از نظریه پردازان بزرگی بوده که توانسته تحول عظیمی در تاریخ بوجود آورد.

وی ادامه داد: با صحیت رزم آرا ملت ایران تحقیر شد، اما امروز به جایی رسیدیم که رهبر معظم انقلاب می‌فرماید من پیام ترامپ را نمی‌خوانم. آیا این عظمت نیست؟ آمریکا که اقتصاد دنیا را تصرف کرده است قدرت استعمار به قدری زیاد شده است که هرجا اشاره می‌کند آن حکومت‌ها سرنگون می‌شود و ما ۴۲ سال است که ایستادیم و ایستاده می‌مانیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار