کرونا باعث افزایش تعداد راهبران آموزشی در بوشهر شد

معاون آموزش و پرورش بوشهر گفت: با توجه به شرایط کرونایی و ضرورت حضور موثرتر راهبران آموزشی در روستاها، تعداد راهبران ۲۰ درصد افزایش یافته است.

کرونا باعث افزایش تعداد راهبران آموزشی در بوشهر شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمود قاسمی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر عنوان کرد: این استان، ۴۶۲ کلاس چند پایه  دارد که حمایت این کلاس‌ها به عهده ۳۶ راهبر آموزشی است.

او ادامه داد: با توجه به شرایط خاص کرونایی و ضرورت حضور موثرتر راهبران در روستاها، تعداد راهبران تحصیلی کنونی، ۲۰ درصد افزایش یافته است.

او با اشاره به نقش راهبران آموزشی در تحول آموزشی و پرورشی بیان کرد: راهبری و نظارت بر مدارس ابتدایی روستایی نقش مهمی در بهبود کیفیت فرایند آموزشی و تربیتی دارد.


بیشتر بخوانید


معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر تاکید کرد: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، تامین سلامت و آموزش و همچنین فراهم کردن فرصت‌های تعلیم و تربیت برای همه کودکان لازم التعلیم به عنوان ماموریت اصلی تعریف شده است.

قاسمی گفت: بهبود کیفی امور آموزشی و پرورشی در روستاها، ارتقای مهارت حرفه‌ای معلمان آموزش ابتدایی، کاهش فاصله سطح علمی دانش آموزان روستایی نسبت به سایر مدارس از مهمترین اهداف راهبری آموزشی در استان است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.