پرداخت ۱۵۷ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی در استان اردبیل

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: در مرحله اول و دوم حمایت از واحد‌ها و مشاغل آسیب دیده از کرونا، ۱۵۷ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی در استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین وطن دوست، مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل در جلسه کمیته اقتصادی ستاد مدیریت استانی کرونا گفت: ۱۰۲ میلیارد تومان از این میزان در مرحله اول و ۵۵ میلیارد تومان در مرحله دوم پرداخت شده است.

او بیان کرد: این تسهیلات به آسیب دیده‌های کرونا در حوزه‌های گردشگری، فرهنگ و هنر، ورزش و ودیعه مسکن پرداخت شده است.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل اظهار کرد: پرداخت این تسهیلات برای ثبت نام کنندگان بخش گردشگری و ورزشی تا پایان بهمن و برای ثبت نام کنندگان بخش فرهنگ و هنر تا پایان اسفند ادامه دارد.

وطن دوست تصریح کرد: پرداخت اقساط این تسهیلات از اردیبهشت ماه سال آینده آغاز می‌شود و لازم است اطلاع رسانی‌های لازم به دریافت کنندگان این تسهیلات از سوی بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی مرتبط انجام شود.

او بر اطلاع رسانی به افراد ثبت نام کننده برای بهره مندی و دریافت تسهیلات در موعد مقرر از سوی دستگاه‌های مرتبط تاکید کرد و خواستار همکاری بانک‌های عامل در پرداخت‌ها شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.