رییس بهزیستی شهرستان عنبر آباد از توزیع ۱۵۰ میلیون ریال بسته معیشتی و فرهنگی در میان مددجویان روستای چاه حیدر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، خداداد سالاری زاده رییس اداره بهزیستی شهرستان عنبرآباد گفت: در یک اردوی جهادی با کمک خیرین، بسته‌های معیشتی و فرهنگی به مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال تهیه و در کنار فعالیت‌های مختلف در اختیار خانواده‌های روستای چاه حیدر قرار گرفت.

او افزود: بازدید از منازل خانواده‌های تحت پوشش، بررسی مشکلات آن ها، برگزاری جلسه با دهیار و شورای دهیاری روستا و بررسی مسائل و مشکلات مددجویان از مهمترین برنامه‌های این اردو بود.

سالاری زاده تصریح کرد: اردو‌های جهادی با هدف محرومیت زدایی و گسترش فرهنگ محله محوری در ارائه خدمات بهزیستی، به همت گروه‌های جهادی و بهزیستی و با استفاده از ظرفیت موسسات خیریه و مراکز غیردولتی این اداره در سطح مناطق محروم شهرستان در مناسبت‌های مختلف در سطح منطقه به اجرا در می‌آید.

رییس و کارشناسان تخصصی بهزیستی عنبرآباد به همراه اعضای هیئت مدیره موسسه خیریه نسیم مهربانی، گروه جهادی فدائیان رهبر، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای چاه حیدر از توابع بخش جبالبارز جنوبی شهرستان عنبرآباد برای پیگیری مشکلات مددجویان تحت پوشس در این روستا حضور یافتند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار