مکان قبلی زندان سمنان آزاد گردد

استاندار سمنان گفت: مکان قبلی زندان سمنان کاروانسرای یک مجموعه ی فرهنگی و کهن تاریخی است که با آزادسازی و تحویل آن به شهرداری و میراث فرهنگی قدمی بزرگ در استان سمنان برداشته خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در جلسه شورای اداری استان که با حضور آیت الله رییسی رئیس دستگاه قضا برگزار شد گفت: با تلاش شورای تامین و مسئولان اجرایی عملیات انتقال زندانهای سمنان و شاهرود در طی سال جاری به انجام رسید که موجب رضایت و خوشحالی مردم گردید.

او افزود: حدود ۱۲ سال است که پروژه تامین آب شرب شاهرود که حدود ۳۲ میلیارد تومان به قیمت آن روز برای اجرای این پروژه هزینه شده است و تنها ۱۰ درصد از کار باقی مانده ، با دستور دادستان علی آباد متوقف شده است و امیدواریم با دستور حضرتعالی گره این مشکل گشوده گردیده و مردم بتوانند از آن استفاده کنند.

آشناگر با بیان اینکه دو طرح تامین آب از دریای خزر به فلات مرکزی و تامین آب از سد فینسک دو طرح بزرگ ابی استان سمنان بشمار می رود ادامه داد: سد فینسک ، از منابع داخلی استان است ، اما سرریز آن به استان‌های دیگر وارد می شود که در صورت رفع مشکلات اجتماعی و فشارهای غیر منطقی فعلی ، می‌توانیم از این منبع آبی ارزشمند بهره برداری نماییم.

انتهای پیام / گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار