گپ و گفت خواندنی با سیدجلال حسینی بعد از مصدومیت؛ جواب حاشیه‌ها و جوسازی‌ها را نمی‌دهم

سیدجلال حسینی دفاع تمام ناشدنی پرسپولیس با وجود شرایط خیلی سختی که بعد از مصدومیت در دیدار فولاد برایش پیش آمده، خیلی امیدوار است که به دیدار بعدی تیمش برسد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  روز گذشته در حالی که سیدجلال در فیزیوتراپی بود و زیر نظر پزشکان مشغول مداوای پایش بود، گفت‌وگویی اختصاصی با او داشتیم.

سید چه خبر اوضاع پایت چطور است؟

کشیدگی همسترینگ از نوع خفیفش برایم پیش آمده است و پزشکان تیم در تلاشند که به بازی بعدی تیم که مرا برسانند. کنعانی‌زادگان که گفته شده دو، سه هفته قادر به بازی نیست. با این وجود اگر شما هم نرسید که تیمتان عملاً بدون دفاع تخصصی به مصاف آلومینیوم خواهد رفت! اول باید یک چیز بگویم که پرسپولیس متکی به هیچ بازیکنی نیست و تیم ما به معنای واقعی در کارش موفق بوده، چون کار تیمی و کار گروهی تیم ما از بقیه بهتر بوده است.


بیشتربخوانید


به همین دلیل هم بوده که در چند سال اخیر بهترین بودیم و پوکر قهرمانی زدیم و دو بار هم با شایستگی به فینال آسیا رسیدیم.

اما به هر حال نقش شما در تیم چیز دیگری است و بدون تعارف کسی نمی‌تواند منکر این موضوع شود.

نه، این موضوع که نظر لطف شماست، اما بازیکنان ما در همه بازی‌های این فصل با وجود بعضی از مشکلاتی که وجود داشته در زمین با همه وجود جنگیدند و ذره‌ای کم نگذاشتند. در کار هجومی با کمک یکدیگر به موفقیت رسیدیم و در کار دفاعی هم همه تیم خوب جنگیدند و با پرس از جلو در واقع از مهاجمان تیم‌مان کار دفاعی شروع شده و این مسأله با مشارکت خط دفاع و دروازه‌بان تیم خدا را شکر به بهترین شکل جواب داده. امسال هم تا به اینجای فصل کمترین گل‌خورده را داشته‌ایم و ان‌شاءالله از این به بعد هم با همین روش کارمان را ادامه خواهیم داد و در دفاع و حمله به بهترین شکل کار خواهیم کرد. در بازی مقابل فولاد هم حاشیه‌های زیادی به وجود آمد و بازهم بحث تیم خاص در مورد تیم‌تان بعد از پیروزی از سوی تیم مقابل مطرح شد! همه اخلاق مرا می‌دانند و خوب به این نکته واقفند که هیچ‌وقت جواب کسی را ندادم و دور از حاشیه فقط به فکر فوتبال و اجرای خواسته‌های مربی تیم و موفقیت خودم و تیمم بوده‌ام و خدا را شکر که در این همه سالی که فوتبال بازی کردم، در کارم هم موفق بودم. الان هم می‌گویم عده‌ای باز هم دنبال جوسازی هستند، اما این کار‌ها در مورد تیم پرسپولیس جواب نمی‌دهد و فکر می‌کنم خود حاشیه‌سازان و جوسازان هم به این نتیجه رسیدند که این کار‌ها در مورد پرسپولیس جواب نمی‌دهد.

در مورد پنجمین قهرمانی متوالی تیمتان چقدر امیدوارید؟

از حالا که ما فقط ۹ هفته را پشت‌سر گذاشتیم، حرف زدن در مورد رده خاص و قهرمانی امری منطقی نیست و ما بازی به بازی پیش می‌رویم تا به خواسته‌مان برسیم. خواسته تیمتان چیست؟ بالاخره توقع از تیم ما در هر بازی برد و قهرمانی است. ما ۵۰ میلیون هوادار عاشق داریم که بزرگترین دلخوشی‌شان برد‌ها و نتایج تیمشان است، به همین دلیل بعد از برد فولاد ان‌شاءالله تلاش می‌کنیم برد‌های تیم‌مان ادامه پیدا کند و با توجه به دو بازی معوقه‌ای که داریم، خودمان را بیش از پیش به صدر نزدیک کنیم و بجنگیم.

بازی با آلومینیوم در اراک سخت است، چون این تیم موفق شده چند تیم خوب را متوقف سازد

. بله، دقیقاً همینطور است. در لیگ حریف آسانی وجود ندارد و ما می‌دانیم که با تیم سختکوش و دونده و جنگنده‌ای رودررو خواهیم شد به همین دلیل هم باید با همه وجودمان بجنگیم و خیلی سخت تلاش کنیم تا سه امتیاز سخت خارج از خانه را کسب کنیم. داور بازی قبلی‌تان هم بابت پنالتی اشتباهی که به ضررتان گرفت، از باشگاهتان عذرخواهی کرد. در این رابطه چه صحبتی دارید، چون بعضی‌ها گفتند که فقط برای پرسپولیس اینطور اشتباه داور رسانه‌ای می‌شود و در مورد تیم‌های شهرستانی چنین اشتباهاتی رسانه‌ای نمی‌شود! من که گفتم در فوتبال همه چیز مشخص است و در بازی‌ها و نتایج تیم شایسته همه چیز عیان است. به شما هم گفتم من عادت ندارم جواب بدهم، چون گفتم حاشیه‌سازی و جوسازی در مورد پرسپولیس جواب نمی‌دهد و تیم ما به مسیر خودش ادامه می‌دهد و کاری به موارد دیگر ندارد. سرلک یا کمال، کدام‌شان جای سیدجلال را می‌گیرند؟ اینطور که به نظر می‌رسد پرسپولیس در اراک زوج همیشه ثابت این فصل مرکز خط دفاعی‌اش را در اختیار نخواهد داشت. کنعانی و سیدجلال نمی‌توانند در اراک بازی کنند چرا که هر دو بازیکن مصدومند ضمن اینکه کنعانی محروم هم هست.

در این شرایط یحیی و کادرش باید به فکر استفاده از زوج جدیدی در میانه خط دفاع تیم خود باشند.

آن‌ها احسان حسینی جوان را به عنوان تنها مدافع میانی تخصصی در اختیار دارند ضمن اینکه محمد انصاری هم در لیگ شانزدهم در نقش مدافع وسط بازی کرده. انصاری که اواخر خرداد مصدوم شد حدود یک ماه است به تمرینات گروهی برگشته، اما کادر فنی پرسپولیس که هنوز نتوانسته او را به خاطر شرایط دشوار مسابقاتش در جریان بازی تست کند، نمی‌خواهد از او استفاده کند. در این شرایط اگر حضور احسان حسینی در ترکیب را جای کنعانی‌زادگان قطعی بدانیم، احتمالاً از بین سرلک و کامیابی‌نیا یکی باید یک خط عقب بیاید. کارلوس کی‌روش در یک بازی تیم ملی از کمال در مرکز خط دفاعی استفاده کرده ضمن اینکه چندی پیش کادر فنی پرسپولیس هم از میلاد سرلک در این پست در بازی تدارکاتی تست گرفته بودند که البته او همه خصوصیات لازم برای حضور در این پست را نداشت. در این شرایط به نظر می‌رسد یحیی و همکارانش باید تصمیم بسیار سختی در این باره بگیرند.

منبع: ایران ورزشی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار