نحوه کنترل میزان صدا در Galaxy Buds Pro با حرکات لمسی

در این خبر روش کنترل صدا و تغییر موسیقی در هدفون Galaxy Buds Pro با حرکات لمسی را بررسی می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هدفون‌های بی‌سیم جدید Galaxy Buds Pro سامسونگ نه تنها ماندگاری صدا و باتری بسیار خوبی دارند، بلکه با تعداد زیادی ویژگی مثل شخصی‌سازی را نیز ارائه می‌دهد. برای بهره‌وری بهتر از آن می‌توان یک اپلیکیشن روی یک تلفن هوشمند یا تبلت Android اجرا کرد. برای این کار باید برنامه Galaxy Wearable را دانلود کرد و می‌توان به امکانات بسیاری دسترسی پیدا کرد.


بیشتر بخوانید


یکی از این امکانات تنظیم میزان صدا است. به طور پیش فرض تنها راه تغییر میزان صدا در هنگام گوش دادن به موسیقی در Buds Pro، دستیابی به تلفن هوشمند و استفاده از کنترل‌های میزان صدا است. بارها می‌توان از دستیار صوتی درخواست کرد میزان صدا را تغییر دهد، اما آیا راهی برای انجام این کار بدون نیاز به بیرون آوردن گوشی از جیب است؟ آیا این کار راحتی بیشتری برای استفاده از سیستم بی‌سیم Galaxy Buds Pro به وجود می‌آورد؟ در اینجا نحوه تغییر میزان صدا فقط با کنترل‌های لمسی Buds Pro معرفی می‌شود.

مراحل تغییر میزان صدا با کنترل‌های لمسی Buds Pro

مرحله ۱: برنامه Galaxy Wearable را دانلود کنید و آن را اجرا کنید

این احتمال وجود دارد که شما آن را روی گوشی خود داشته باشید، به خصوص اگر Galaxy Buds Pro جدید خود را با یک تبلت یا گوشی هوشمند سامسونگ مانند Galaxy S21 جفت کرده باشید. اگر برنامه را ندارید، به سادگی به Google Play بروید و آن را دانلود کنید. پس از دانلود و راه اندازی برنامه ممکن است نرم افزار اضافی را برای Buds Pro به طور خودکار بارگیری کند، یک آموزش سریع در مورد نحوه استفاده از آن‌ها را به کاربر می‌دهد و سپس فرد را به صفحه اصلی آن می‌برد.

نحوه کنترل میزان صدا در Galaxy Buds Pro با حرکات لمسی

مرحله ۲: روی گزینه لمس بزنید و نگه دارید، سپس کاهش میزان صدا را انتخاب کنید

اکنون که در برنامه Galaxy Wearable هستید، می‌توانید موارد زیادی را در مورد Galaxy Buds Pro خود تنظیم کنید، از جمله اینکه موسیقی چگونه به نظر می‌رسد یا شدت لغو نویز فعال است، اما کاری که می‌خواهیم در ابتدا انجام دهیم ضربه زدن روی گزینه لمس و نگه داشتن است که به ما امکان می‌دهد عملکرد لمس و نگه داشتن را برای هر هدفون تغییر دهیم. در مرحله بعد به سادگی بر روی کاهش صدا ضربه بزنید، که باید به طور خودکار میزان صدا را برای گوش دیگر تنظیم کند.

نحوه کنترل میزان صدا در Galaxy Buds Pro با حرکات لمسی

مرحله ۳: با کنترل‌های لمسی از میزان جدید صدا لذت ببرید

با خیال راحت به صفحه اصلی خود بازگردید. حال وقتی موسیقی در حال پخش است. می‌توانید گوشی سمت چپ خود را فشار داده و نگه دارید تا میزان صدا به تدریج کاهش یابد یا برای افزایش صدا، سمت راست را فشار داده و نگه دارید. با هر بار تغییر میزان صدا، بازخورد صوتی نیز دریافت خواهید کرد. بنابراین می‌دانید که کار می‌کند. فراموش نکنید که می‌توانید تقریبا همه موارد دیگر موسیقی خود را از طریق حرکات لمسی Galaxy Buds Pro کنترل کنید.

سایر امکانات لمسی Galaxy Buds Pro

  • برای اجرا و مکث ضربه بزنید.
  • برای پخش آهنگ بعدی یا پاسخ دادن یا پایان دادن به تماس، دو ضربه سریع بزنید.
  • برای پخش آهنگ قبلی سه بار ضربه بزنید.
  • برای ورود به حالت جفت شدن بلوتوث، هر دو هدفون را لمس کرده و نگه دارید (۳ ثانیه).

اکنون می‌توانید از موسیقی خود در Galaxy Buds Pro لذت ببرید بدون اینکه نیازی به دستیابی به تلفن هوشمند خود داشته باشید می‌توانید به راحتی استفاده شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار