محدودیت تردد شبانه خودرو‌ها در مشهد ادامه دارد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: طرح محدودیت رفت و آمد شبانه خودرو‌ها از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد همچنان در مشهد ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ حمیدرضا دهنوی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بر اساس تصمیمات استانداری خراسان رضوی و ستاد استانی مقابله با کرونا، اجرای طرح محدودیت رفت و آمد خودرو‌ها در مشهد و دیگرشهر‌های مشمول این طرح همچنان ادامه دارد و از سوی پلیس اعمال می‌شود.

او افزود: هرگونه تغییر در خصوص نحوه اجرای طرح محدودیت رفت و آمد شبانه خودرو‌ها پس از تصمیم استانداری و ستاد استانی مقابله با کرونای خراسان رضوی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: تا ابلاغ دستورالعمل جدید، این طرح همچنان برقرار است و متخلفان مشمول جریمه دو میلیون ریالی خواهند شد.

سرهنگ دهنوی بیان کرد: تا الان شهروندان خراسانی در اجرای این طرح همراهی خوبی داشته‌اند بطوری که رفت و آمد خودرو‌ها در ساعت ممنوعیت شبانه به حداقل رسیده است.


بیشتر بخوانید


بر این اساس، مطلبی که دیروز در برخی رسانه‌ها مبنی بر لغو طرح محدودیت رفت و آمد شبانه خودرو‌ها در شهر‌های با وضعیت آبی شیوع ویروس کرونا منتشر شده بود صحت ندارد.
 
صادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی هم گفت: روند کاهش شمار مبتلایان به بیماری کرونا در خراسان رضوی شرایط مطلوبی دارد بطوری که ۲۷ شهرستان از مجموع ۳۳ شهرستان خراسان رضوی از لحاظ شیوع ویروس کرونا به وضعیت آبی رسیده‌اند.

او افزود: با روند نزولی شیوع ویروس کرونا در خراسان رضوی هنوز شش شهرستان خراسان رضوی در وضعیت زرد قرار دارند.

انتهای پیام// ف.ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.